آبرسانی و تسکین و جوانسازی پوست با اسنس حلزون کوزارکس

پوست ما برای سالم و جوان ماندن به رطوبت نیاز دارد. بنابراین باید از محصولاتی استفاده کنیم که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین و حفظ نمایند. این کار اغلب به عهده سرم ها و کرم های آبرسان و مرطوب کننده است. اما اکنون قصد داریم یکی از محصولات خاص و ویژه که برای این منظور طراحی شده، به شما معرفی کنیم. اسنس حلزون کوزارکس مدل ادونس اسنیل ۹۶ یک ابرسان و مرطوب کننده سبک و موثر برای پوست است. این اسنس با داشتن مواد فعال فیلتر ترشح حلزون، رطوبت شدیدی را به پوست منتقل می کند. بنابراین پوستتان به خوبی آبرسانی شده و برای مدت زیادی هیدراته می ماند. در نتیجه با مشکلات متعدد پوستی از قبیل خشکی، کم آبی، کدری، چروک و …. که ناشی از کمبود رطوبت هستند، خداحافظی کنید. این محصول به دلیل قدرت رطوبت رسانی عالی که دارد، به خوبی می تواند جایگزین سایر ابرسان های شما شود. به کمک این اسنس محبوب، بعد از مدتی کوتاه، پوستی سالم تر و شاداب تر خواهید داشت.

اسانس حلزون کوزارکس

چرا در اسنس کوزارکس از موسین حلزون استفاده شده است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حلزون ها از آن دسته از حیواناتی هستند که برای پوست مفید می باشند. در واقع ترشحات حلزون به دلیل بافت لزجی که دارد، قابلیت نگهداری بسیار بالای آب و رطوبت را دارند. به همین دلیل اگر بر روی پوست استفاده شوند، می توانند به تامین و حفظ رطوبت پوست در طول روز کمک کنند. به همین جهت از این مواد در ساخت محصولات ابرسان و مرطوب کننده استفاده می شود. در این اسنس نیز از ۹۶% ترشحات و موسین حلزون فیلتر شده مغذی و با تحریک کم استفاده شده است. این فیلتر ترشحات به صورت خاص و طبیعی از رد مسیر حرکت حلزون ها گرفته شده اند. این ترشحات میوسین علاوه بر بهبود سطح رطوبت، دارای خواص ترمیم کننده می باشند. ماده کندرویتین موجود در این ترشح های حلزون اثرات ضد پیری هم دارند. از این رو فواید زیادی در درمان و پیشگیری از پیری پوست ارائه می کنند.

اسنس حلزون موسین پاور کوزارکس چه خصوصیاتی دارد؟

اسنس حلزون Cosrx محصولی عالی برای مرطوب نگهداشتن روزانه پوست می باشد. این اسنس بافت سبک با غلظت بالایی دارد و به سرعت در پوست جذب می شود. لذا بدون اینکه حس چسبناکی یا سنگینی روی پوست ایجاد کند، آن را رطوبت رسانی خواهد کرد. افزون بر این، رطوبت را تا مدت طولانی حفظ کرده و مانع خروج این رطوبت از پوستتان می شود. در نتیجه پوست را احیا کرده و درخشش طبیعی به آن می دهد. بنابراین با استفاده ار این محصول، پوستتان به میزان چشمگیری نرم و صاف و انعطاف پذیر شده و حالتی شفاف و شیشه ای پیدا می کند.

اسنس حلزون کوزارکس فواید دیگری همچون جوانسازی و التیام بخشی و ترمیم کننده دارد. لذا با نفوذ به لایه های عمیق پوست به بهبود آسیب های آن کمک می کند. از این رو برای آبرسانی و تسکین پوست های آسیب دیده کاملا مفید می باشد. فرمولاسیون آن حاوی مواد مغذی و ترکیبات ضد پیری از قبیل ترشحات حلزون، بتائین، هیالورونات سدیم، آلانتوئین، پانتنول، آرژنین و … است. مواد بکار رفته در این محصول باعث می شود تا پوست شما در طول روز مرطوب بماند. به مرور نیز ظاهری روشن و سالم تر روی پوست خود خواهید داشت. این اسنس همچنین باعث تسکین پوست و کاهش التهاب های آن می شود.

اسانس حلزون کوزارکس برای چه پوست هایی مناسب است؟

اسنس حلزون کو اس آر اکس به دلیل ترکیبات فعال و مهمی که دارد، از خواص زیادی برخوردار است. به همین دلیل می توان از آن برای رفع مشکلات پوستی مختلفی استفاده کرد. خوشبختانه این محصول فرمول ایمنی دارد. بعبارتی فاقد مواد شیمیایی مضر مانند پارابن، اتانول، سورفکتانت، عطر و رنگ های مصنوعی است. در نتیجه باعث بروز خساسیت، سوزش یا التهاب روی پوست نمی شود. از این رو استفاده از آن برای همه انواع پوست ها مناسب می باشد. بافت آن هم بسیار سبک است و اثری از چسبناکی و سنگینی و چربی روی صورتتان حس نمی کنید. بلکه پوستتان فوق العاده نرم و هیدراته و شفاف درخشان می شود. حتی اگر پوست آسیب دیده ای دارید، این اسنس، یک ابرسان عالی برای شما می باشد. زیرا اثرات ترمیم کننده و تسکین دهنده موثری دارد. لذا باعث ترمیم آسیب ها و تسکین پوست های ملتهب می شود. شما می توانید پس از پاکسازی پوست، این اسنس را روی کل صورتتان بزنید. البته برای عملکرد بهتر، توصیه می کنیم بعد از آن، از کرم مرطوب کننده استفاده شود.

اسانس حلزون کوزارکس

اسنس کوزارکس حلزون اصل را از کجا بخریم؟

اسنس حلزون برند Cosrx یک محصول مراقبت از پوست کره ای فوق العاده عالی و پرطرفدار می باشد. محصولات این برند به گونه ای ساخته می شوند تا بر روی مشکلات متعدد پوستی اثرات درمانی داشته باشند. در نتیجه باعث بازسازی و جوانسازی پوست شده و طراوت و سلامتی را برای آن به ارمغان می اورند. این اسنس نیز توانسته با عملکرد عالی خود به خوبی نظرات مثبت مصرف کنندگان را جلب نماید. بطوریکه امتیاز بالایی را در نظرسنجی ها کسب کرده است. بنابراین می تواند یک افزودنی خاص و بی نظیر در روتین پوستی روزانه شما باشد. اما به دلیل وفور محصولات تقلبی در بازار ایران، توصیه می کنیم محصولات مدنظر خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. زیرا این تنها راهی است که می توانید از بابت اصل بودن محصولات مراقبتی اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه رایا میکاپ وارد کننده مستقیم محصولات اصل و اورجینال از برندهای خارجی درجه یک دنیا است. بخش تامین این فروشگاه تمامی محصولات را بصورت مستقیم و بی واسطه از نمایندگی های اصلی برند خریداری می نماید. به همین دلیل تضمین اصالت همه محصولات خود را بر عهده می گیرد. فروشگاه رایامیکاپ سابقه درخشان و چندین ساله ای در حوزه فروش محصولات آرایشی و مراقبتی دارد. بعلاوه، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در خدمت مشتریان عزیز می باشد. اسنس حلزون کوزارکس در حجم ۱۰۰ میلی لیتر در فروشگاه رایامیکاپ موجود است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x