آیا کاشت ابرو در یک روز امکان پذیر است؟

دکتر همتی توضیح می‌دهد: «من موها را از پشت سر می‌گیرم، جایی که موها به طور طبیعی عقب نمی‌روند. به این ترتیب شما (یا دیگران) متوجه جای آن نخواهید شد.کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو چیست؟

مانند جراحی کاشت مو، در حین کاشت ابرو، مو از ناحیه اهداکننده گرفته شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شود.دکتر همتی توضیح می‌دهد: «من موها را از پشت سر می‌گیرم، جایی که موها به طور طبیعی عقب نمی‌روند. به این ترتیب شما (یا دیگران) متوجه جای آن نخواهید شد.کاشت ابرو چیست؟

تحت بی حسی موضعی – به این معنی که بیماران برای کل عمل بیدار هستند – دکتر همتی از تکنیکی به نام استخراج واحد فولیکولار (FUE) استفاده می کند. ناحیه ابرو را بی حس می کنیم و موهای جدید را یکی یکی وارد می کنیم. او توضیح می دهد که کلید در اینجا، موقعیت برش ها است. زاویه دار شدن کاشت ابرو یکی از مهمترین موارد است. در آینه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که سه یا چهار روش وجود دارد که موهای ابرو را به طور طبیعی زاویه می دهد.اگر اشتباه انجام شود نتایج می تواند شبیه یک برس توالت باشد.در ادامه دکتر همتی مراحل کاشت ابرو را در مجموعه آدینا کاملا توضیح می دهد.

– روند کاشت ابرو به چه صورت است؟

صبح روز عمل اولین مرحله پذیرش مراجعه کننده است.که فرم اطلاعات فردی و رضایتنامه به شما تحویل میشود. بعد تعویض لباس خود با لباس مخصوص انجام میدهید.سپس علائم کلی شما مثل فشار خون،قند خون و مرحله ی آنژیوکت گیری توسط پرستار انجام می شود.بعد از ورود به اتاق عمل طراحی نوار پشت سر توسط پزشک انجام میشود.

فقط قسمتی که قرار است برداشت شود اطراف آن کوتاه میشود.بعد از تقسیم بندی موها و استریل کردن پوست سر مرحله ی تزریق بیحسی انجام میشود. مرحله بعد بیحس کردن کامل ناحیه برداشت و برداشت فلپ که شامل یک نوار باریک از پوست سر است پزشک دوطرف پوست را بهم بخیه میزند.کاشت ابرو

– دلایلی که چرا باید کاشت ابرو را مد نظر قرار داد چیست؟

دکتر نشان می دهد که این روش نسبتاً بدون درد است. این نیاز به دو تا سه تزریق روی پوست سر و ابرو دارد که برای چند دقیقه ناراحت کننده خواهد بود. سپس این روش با توجه به دقت دکتر همتی بین سه تا چهار ساعت طول خواهد کشید. بسته به میزان ریزش موی ابرو، ممکن است به بیش از یک جلسه نیاز باشد.

به طور کلی، دکتر همتی می گوید که این جراحی بسیار ایمن است و میزان موفقیت بالایی دارد، در حد ۹۵ تا ۹۸ درصد – مگر اینکه بیماری یا مشکل پوستی زمینه ای وجود داشته باشد که در زمان مشاوره قابل بررسی باشد. “.این از مزایای کاشت ابرو در آدینا می باشد.دقت بالا و تراکم بالای کاشت ابرو برای زیبا جو خیلی مهم است.البته مراقبت های بعد عمل نیز باید مرتب انجام شود.دکتر همتی تمام این نکات را در مشاوره قبل از عمل برای زیباجو توضیح می دهد.

آیا کاشت ابرو در یک روز امکان پذیر است؟

با توجه به مراحل کاشت ابرو متوجه می شوید در کلینیک آدینا تهران کاشت ابرو در یک روز انجام می شود.ابروی شما در یک روز به اندازه ی موهای شما پر تراکم می شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا کاشت ابرو در یک روز امکان پذیر است؟;

  1. میخواستم رپرتاژ سفارش بدم . با اون دسته بندی رپرتاژ گند زدی به کل رپرتاژ !
    مساله امنیت ملی که نیست طرف هم پول بده هم رپرتاژش بی ارزش بشه
    اسم دسته بندی را بزار اخبار شرکتها یا معرفی کسب و کار یا هر چی

    بعدا دوباره سر میزنم اگر اصلاح شده بود سفارش میدم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز برای سفارش رپورتاژ تو دسته مورد نظر باید رپورتاژ همسان سفارش بدید که دسته بندی مورد نظر ثبت شود

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید