از کجا بفهمیم تلویزیون گیرنده دیجیتال دارد؟

تلویزیون‌ های سامسونگ یکی از محصولات پرفروش این برند محسوب می ‌شوند. اما باید توجه داشت که تلویزیون ‌های سامسونگ به دو دسته تقسیم می ‌شوند: تلویزیون ‌های رسیور دار و تلویزیون ‌های معمولی.

در خرید تلویزیون ‌های سامسونگ، علاوه بر زیبایی و کیفیت تصویر و صدا، مردم کمتر به نوع تلویزیون توجه می ‌کنند. باید این مورد را بدانید که تلویزیون ‌های سامسونگ رسیور دار از جمله تلویزیون ‌هایی هستند که روز به روز بر مصرف کنندگان آن اضافه می شود و طرفداران زیادی را پیدا می کنند.

با توجه به افزایش تعداد شبکه های ماهواره ‌ای در کشور، افراد می ‌توانند با فعال کردن گیرنده دیجیتال، از کیفیت پایین تصویر و صدا دوری کنند. با پیشرفت تکنولوژی، امروزه انواع مختلفی از تلویزیون های سامسونگ تولید شده اند که گیرنده های دیجیتال درون خود دارند به راحتی می ‌توانید گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ خود را فعال کنید و از خرید دستگاه جانبی خودداری کنید.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با گیرنده های تلویزیون ها بیشتر آشنا شوید و از نحوه فعال سازی آن اطلاع پیدا کنید.

Images_1698150366_6537B7De07427.Jpg

تلویزیون رسیور دار چیست؟

از سال ۲۰۱۷، تلویزیون ‌هایی وارد بازار شدند که با قابلیت پخش تصاویر ۴k، تجربه تماشای تلویزیون را برای ما جذاب ‌تر کردند. قبل از خرید تلویزیون سامسونگ، حتماً دقت کنید که آیا می ‌خواهید تلویزیون شما دارای رسیور باشد یا نه.

این مسئله مهم است زیرا اگر تلویزیون سامسونگ خود را به صورت مداوم استفاده نمی ‌کنید، خرید تلویزیون سامسونگ دارای رسیور ممکن است اشتباه باشد.

زیرا این تلویزیون ها نسبتا قیمت بالاتری دارد، پس به نیاز های خود توجه کنید و اگر از تلویزیون به مدت زیاد استفاده می کنید پس خرید تلویزیون رسیور دار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

فعال کردن رسیور تلویزیون های سامسونگ

برای فعال کردن رسیور تلویزیون های سامسونگ شما باید وارد بخش تنضیمات تلویزیون شوید و به بخش آنتن یا گیرنده مراجعه کنید و  از آنجا اقدام به فعال کردن رسیور کنید.

چگونه بفهمیم تلویزیون سامسونگ گیرنده دیجیتال دارد ؟

برای تشخیص اینکه آیا تلویزیون سامسونگ شما دارای گیرنده دیجیتال است یا خیر، دو روش وجود دارد.

بازدید از وب ‌سایت رسمی برند سامسونگ: به سایت رسمی برند سامسونگ بروید و در کادر جستجو نام مدل تلویزیون خود را وارد کنید. سپس مشخصات تلویزیون شما نمایش داده خواهد شد.

گر در این مشخصات کلماتی مانند “گیرنده دیجیتال”، “DVB-T” و مشابه آن‌ ها را ببینید، این نشان می‌ دهد که تلویزیون شما از گیرنده دیجیتال پشتیبانی می ‌کند.

مرحله دوم بررسی از داخل تلویزیون: وارد منوی تنظیمات تلویزیون سامسونگ خود شوید و به بخش “درباره تلویزیون” (About TV) بروید.

این بخش اطلاعات کلی درباره تلویزیون شما را نمایش می‌ دهد. اگر در توضیحات این بخش می‌ بینید کلماتی مانند “گیرنده دیجیتال”، “DVB-T” و مشابه آن ‌ها آمده است، این نشان می‌ دهد که تلویزیون شما دارای گیرنده دیجیتال است.

از این دو روش می‌ توانید برای تشخیص وجود گیرنده دیجیتال در تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید. البته می توانید هنگام خرید هم مشخصات محصول را در سایت بررسی کنید یا هنگام خرید حضوری می توانید از فروشنده هم بپرسید و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

Images_1698150370_6537B7E2E9F30.Jpg

بررسی امکانات تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت ‌های تولید کننده دستگاه ‌های الکترونیکی در جهان است. این شرکت به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه تولید تلویزیون‌ های هوشمند شناخته می‌شود.

سامسونگ هر ساله با ارائه فناوری ‌های جدید برای محصولاتش، تلویزیون ‌هایی با ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد به بازار عرضه می ‌کند.

یکی از ویژگی‌ های ممتاز این تلویزیون‌ ها، دقت بالا در طراحی ظاهری و جزئیات آنها است. این ویژگی‌ ها باعث می‌شود که تلویزیون ‌های سامسونگ جذابیت زیادی برای افراد در تمام رده‌های سنی داشته باشند.

همچنین یکی از ویژگی‌های جالب تلویزیون ‌های جدید سامسونگ، دارا بودن دو نور LED با رنگ‌ های سفید و آبی در صفحه نمایش آنها است.

Images_1698150376_6537B7E8Edb34.Jpg

قیمت و خرید تلویزیون های سامسونگ

با توجه به مطالبی که گفته شد در مورد تلویزیون‌ های سامسونگ، شما می توانید برای اطمینان از خرید محصولی اورجینال و با کیفیت به سایت و فروشگاه هفت هزار مراجعه کنید و بین محصولات متنوع بگردید و محصولی که با نیاز های شما مطابقت دارد را خریداری کنید.

خرید تلویزیون سامسونگ از فروشگاه هفت هزار می‌ تواند به شما اطمینان بدهد که محصول اصلی و از طریق کانال ‌های رسمی توزیع شده است و تقلبی نیست.

اگر از ویژگی‌ ها، کیفیت تصویر و صدا و تکنولوژی ‌های اخیر تلویزیون‌های سامسونگ خوشتان آمده و تصمیم به خرید آن دارید، می ‌توانید از فروشگاه هفت هزار خریداری کنید.

این فروشگاه ممکن است تلویزیون ‌های سامسونگ اصلی با قیمت‌های رقابتی عرضه کنند و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش یا تعمیر، به شما پشتیبانی مناسب ارائه دهند.

هدف فروشگاه هفت هزار کسب رضایت مشتریان است به همین دلیل خدمات متنوعی را به خریداران و مشتریان خود ارائه می دهد که شامل موارد زیر است

  • ارسال رایگان: فورشگاه هفت هزار تمام محصولات خود را به صورت رایگان درب منزل مشتریان ارسال می مند و اطمینان می دهد که محصول در سلامت کامل و بدون آسیب دیدگی به مقصد برسد.
  • پرداخت هزینه درب منزل: شما برای اطمینان خاطر می توانید هزینه محصول را هنگام تحویل گرفتن کالا واریز کنید تا آسوده خاطر باشید.
  • خدمات پس از فروش: فروشگاه هفت هزار بعد فروش محصولات خود باز هم همراه مشتریان می ماند و به پشتیبانی خود ادامه می دهد
  • گارانتی و ضمانت: فروشگاه هفت هزار محصولات خود را با گارانتی به فروش می رساند و خیال مشتریان را راحت می کند که محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هیج مشکلی و ایرادی در آن ها وجود ندارد.

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید، پس فرصت را از دست ندهید و وارد فروشگاه هفت هزار شوید، همچنین اگر نیاز به راهممایی و مشاوره دارید می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی فروشگاه هفت هزار آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها