تبلیغات محیطی یکی از موثرترین شیوه تبلیغات است که همواره مورد استفاده شرکت ها و سازمان های بزرگ قرار می گیرد؛ چراکه تبلیغات به صورت گسترده در سطح شهر انجام می شود و توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیوه تبلیغات محیطی، تلویزیون شهری است. تلویزیون های شهری در واقع نوعی نمایشگرهای بزرگ هستند که در سطح خیابان ها و معابر بزرگ نصب می شوند و تأثیر قابل توجهی در رشد صنعت تبلیغات و بازخوردهای آن دارند. آن ها را می توان به نوعی، تابلوهایی روان در نظر گرفت که از لحاظ اندازه ای از این تابلوها بزرگ تر هستند.

قابلیت پخش تصاویر باکیفیت، امکان کنترل از راه دور، امکان عیب یابی و تعویض قطعات، امکان تنظیم نور و روشنایی صفحه از جمله بزرگ ترین مزایای خرید تلویزیون شهری است که همواره توجه مشاغل مختلف را به خود جلب می کند. درواقع، همه این عوامل دست به دست هم می دهند که این شکل از تبلیغات، بهترین بازخورد را داشته باشد. مجموعه ای اس آی لایت، بهترین ارائه کننده انواع نمایشگرهای تبلیغاتی از معتبرترین تولیدکننده تلویزیون شهری است که محصولات آن، همگی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. از لحاظ هزینه ای نیز قیمت تلویزیون شهری و سایر محصولات این شرکت، در مقایسه با کیفیت بی نظیری که دارند، بسیار عالی است. با ما همراه باشید تا درباره انواع و مزایای خرید تلویزیون شهری بیشتر بدانید.

images_1690034733_64bbe22d25b27.jpg

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری یا تلویزیون تبلیغاتی ایستاده، اصطلاحی است که به تابلوهای بزرگ در کنار چهار راه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها و … اطلاق می شود. این نمایشگرها روی دکل های بزرگی نصب می شوند و به صورت کاملا رنگی، تصاویر ویدیویی را پخش می کنند. درواقع این نمایشگرها از کنار هم قرار گرفتن بلوک های ساخته شده در ابعاد کوچک تر ساخته می شوند. هر کدام از بلوک ها از جزء دیگری تشکیل می شوند که ماژول LED نام دارد.

ماژول ها نیز بلوک های مستعطیل یا مربعی شکلی هستند که با کنار هم قرار گرفتن تعدادی از آن ها کابینت ها ساخته می شوند. در تلویزیون های شهری برای تولید سایر رنگ ها از ترکیب رنگ سه یا چهار LED با رنگ های اصلی قرمز، سبز و آبی استفاده می شود. هر پیکسل در تلویزیون شهری شامل سه یا چهار LED با رنگ های اصلی است. معمولا این نمایشگرها به صورت آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند و این قابلیت را دارند که هر گونه عکس یا فیلمی را به نمایش بگذارند؛ بنابراین می توان از آن ها، بیشترین بهره را برای تبلیغات برد.

انواع تلویزیون شهری

یکی از نکات مهمی که در زمان سفارش تلویزیون شهری باید به آن توجه داشته باشید، انواع آن است. معمولا این نمایشگرها را در دو گروه RGB و 2RGB دسته بندی می کنند. گروه RGB نمایشگرهایی است که در آن ها، هر پیکسل از یک LED آبی، یک LED قرمز و یک LED سبز تشکیل شده است. در مقابل گروه 2RGB قرار دارد که در آن، تعداد LED قرمز در هر پیکسل دو عدد است. این موضوع باعث تولید یک پیکسل واقعی و یک پیکسل مجازی می شود که این پیکسل مجازی، کیفیت تصویر را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. خرید تلویزیون شهری باید متناسب با نوع کاربردی که هر کدام از نمایشگرها دارند، صورت بگیرد.

دسته بندی دیگری که در حوزه نمایشگرهای شهری وجود دارد، بر اساس نوع کارکرد تلویزیون هاست. این نمایشگرها را بر اساس کاربرد به دو گروه Indoor و Outdoor دسته بندی می کنند. نمایشگرهای Outdor همان طور که از نامش نیز مشخص است، در فضاهای باز مانند چهار راه ها، پارک ها، بزرگراه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. درواقع، ضدآب و ضد ضربه بودن آن ها باعث می شود از این نوع نمایشگرها در فضای باز استفاده شود.

دسته بندی دیگر، تلویزیون های Indoor است که در فضاهای داخلی مانند تالارهای پذیرایی، سالن های کنفرانس، استادیوم های ورزشی سر پوشیده، سالن های آمفی تئاتر و … مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که به قابلیت ساخت ضد آب بودن این نمایشگرها در فضاهای داخلی نیاز نیست، قیمت تلویزیون شهری داخلی نسبت به خارجی ارزان تر است. اگر قصد خرید تلویزیون شهری را دارید، بهتر است که خرید خود را از مجموعه ای اس آی لایت انجام دهید. این شرکت معتبر، محصولات خود را از معتبرترین تولیدکننده تلویزیون شهری در سراسر دنیا تأمین می کند و به همین خاطر، یک انتخاب عالی و مطمئن است.

مزایای سفارش تلویزیون شهری

با گسترش تکنولوژی و فضای وب، روش هایی تبلیغاتی زیادی ارائه شده است که هرکدام از آن ها ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه دارند؛ اما شیوه های تبلیغاتی محیطی همچنان کارآمدترین انتخاب است؛ چراکه، قابلیت بیشتری در جلب توجه مخاطبان دارد. یکی از شیوه های موثر این نوع تبلیغات، سفارش تلویزیون تبلیغاتی ایستاده در فضاهای مختلف شهر است. بدین ترتیب، هدف تبلیغات به شکل بهتر و مانا تری به مخاطبان منتقل شده و در حافظه آن ها ثبت می شود. هزینه تبلیغات، سفارش و قیمت تلویزیون شهری نیز تا حد زیادی به ابعاد و نوع نمایشگر وابسته است. با این حال و با توجه به نتیجه، صرف هر نوع هزینه ای برای انجام این شکل از تبلیغات، اقتصادی خواهد بود. از دیگر مزایای خرید تلویزیون شهری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیوه تبلیغات مدرن و جذاب
  • بازدهی فوق العاده تبلیغات
  • قابلیت نصب آسان در فضاهای داخلی و خارجی
  • کم مصرف بودن انرژی
  • عدم ایجاد آلودگی برای محیط زیست نسبت به روش های دیگر تبلیغات
  • قابلیت اتصال به لوازم الکترونیکی مانند رایانه، تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتالی
  • قابلیت جداسازی قطعه های خراب و جایگزینی آن ها به راحت ترین روش ممکن
  • بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های ساخت، جهت ارائه کیفیت بهتر
  • امکان کنترل از راه دور
  • امکان اتصال به WIFI
  • امکان تنظیم نور و رزولوشن تلویزیون ها به صورت دستی یا از راه دور
  • امکان نصب نرم افزار
  • دارای سیستم تهویه مناسب جهت تخلیه هوای گرم موجود در موتور
  • امکان پخش زنده تصاویر و ویدئوها
  • قابلیت نمایش تصاویر در زیر نور خورشید

با در نظر گرفتن این مزایا، سفارش تلویزیون شهری برای هر سازمانی الزامی است. مجموعه ای اس آی لایت با بهترین مجموعه های تولید کننده تلویزیون شهری، آشنایی دارد و تمام کالاها و قطعاتی که به مشتریان ارائه می کند، با بهترین کیفیت است. قیمت تلویزیون شهری و سایر کالاهای ارائه شده توسط این شرکت نیز با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عرضه می شود.

images_1690034733_64bbe22d3db4e.jpg

نقش سفارش تلویزیون شهری در تبلیغات

صاحبان اکثر مشاغل و شرکت های بزرگ از اهمیت تبلیغات در جذب مشتری، افزایش فروش و در نهایت برندسازی به خوبی آگاه هستند. به همین دلیل، همیشه از انواع شیوه های تبلیغاتی برای دست یابی به این اهداف، استفاده می کنند. یکی از ملموس ترین و پربازده ترین آن ها، تبلیغات تصویری و ویدئویی است؛ چراکه این نوع نمایشگرهای غول پیکر به خوبی در بین شلوغی های شهر دیده می شود و نقش بسیار مهمی در افزایش مشتری و برندسازی مشاغل مختلف دارد. درواقع، این تصاویر کسب و کار است که به خوبی در ذهن افراد ثبت می شود و حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند. تلویزیون تبلیغاتی ایستاده با تبلیغ برندها و کسب و کارهای مختلف در قالب تصاویر و ویدئو، رشد آن ها را تضمین می کند.

این نمایشگرها با ابعاد بزرگ و کیفیت بی نظیری که در نمایش تصاویر دارند، در مراکزی مهم و پر عبور و مرور شهر نصب می شوند؛ به نحوی که ممکن است برخی از افراد یک تبلیغ را چندین بار ببینند. به این ترتیب، اثر تبلیغاتی نیز زیادتر شده و بازخوردهای مثبت هم بیشتر می شود؛ بنابراین می توان انتظار داشت که این شکل از تبلیغات و معرفی، در ذهن افراد مانا شده و آن ها را برای بازدید از محیط کسب و کار یا دریافت خدمات و خرید محصول، ترغیب کند.

تلویزیون شهری معمولا از نوع نمایشگرهای ال ای دی هستند و انواع مختلفی دارند. این نمایشگرها که به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند، قابلیت پخش ویدیو و تصاویر مختلف با کیفیت بسیار بالا را دارند. البته ذکر این نکته مهم است که برای ثبت سفارش تلویزیون تبلیغاتی ایستاده، حتما نباید از فایل های ویدئویی استفاده شود. گاهی تأثیر یک عکس باکیفیت از یک ویدئو نامفهوم بیشتر خواهد بود.

کاربرد سفارش تلویزیون شهری

یکی از سوالات پر تکرار صاحبان مشاغل و مدیران سازمان ها این است که خرید تلویزیون شهری در کجاها کاربرد دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که در فرآیند خرید تلویزیون شهری و نصب آن، محدودیتی وجود ندارد. البته این به آن معنی نیست که از این تابلوهای تبلیغاتی، می توانید در همه جای شهر استفاده کنید. شهرداری ها از قبل مکان هایی را برای نصب تلویزیون تبلیغاتی ایستاده در نظر گرفته اند که اتفاقا آن محیط ها، از جمله پر رفت وآمدترین مراکز شهری هستند.

تابلوهای Outdoor به طور معمول در کنار خیابان های شلوغ، بلوارهای اصلی، سر چهار راه ها، کنار کندروها و تندروهای خیابانی، اتوبان ها، ورودی های شهر، فرودگاه ها، نزدیک مراکز تجاری، ورودی سینماها، رستوران ها، هتل ها و مراکز تفریحی نصب می شوند.

نمایشگرهای Indoor نیز در سالن ها و فضاهای بسته مانند سالن اجتماعات، سالن کنسرت، همایش ها، اجلاس، سالن های کنسرت، نمایشگاه ها و …. کاربرد دارند. تاثیر این شکل از تبلیغات، به حدی زیاد است که ممکن است در یک اتوبان یا یک خیابان، چندسری از محصولات یا تبلیغات یک شرکت را مشاهده کنید. از طرفی قیمت تلویزیون شهری نیز مناسب و اقتصادی است و همه مشاغل، می توانند از آن ها در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند. مجموعه ال اس آی، بهترین و معتبرترین واردکننده نمایشگرهای شهری از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده تلویزیون شهری است که با خرید از آن، به بهترین کیفیت نمایشگرها دسترسی پیدا خواهید کرد و با خیال راحت، می توانید از آن ها در معابر شلوغ و فضای باز استفاده کنید.

قیمت تلویزیون شهری

یکی از اصلی ترین عوامل قیمت گذاری تلویزیون شهری، اندازه صفحه نمایش است. نمایشگرهایی که صفحه نمایش بزرگ تری دارند، به طبع قیمت آن ها نیز بالاتر است. نوع تکنولوژی به کار برده شده در ساخت صفحه نمایش، عامل مهم دیگری است که در تعیین قیمت تلویزیون شهری نقش دارد. برخی از فناوری های رایج شامل LED، OLED و QLED است که در ساخت مدل های مختلف نمایشگرها کاربرد دارد. تلویزیون هایی که از فناوری های OLED و QLED در تولید آن ها استفاده شده باشد، به دلیل ویژگی های برتر و قابل ملاحضه، قیمت بیشتری دارند.

از دیگر مواردی که بر قیمت خرید تلویزیون های شهری اثر دارد، ویژگی هایی مانند فرکانس تازه سازی صفحه، تکنولوژی HDR و سیستم های صوتی پیشرفته است. نوع برند نمایشگر نیز از آن عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت و کیفیت محصولات است. از آنجایی که کاربرد استفاده از این نمایشگرها بسیار زیاد است، توصیه می شود که از بهترین برندهای جهانی استفاده کنید.

مهم ترین نکات خرید و سفارش تلویزیون شهری

همانطور که در قسمت های قبل تر نیز اشاره شد، تلویزیون های شهری انواعی دارند که هر کدام از آن ها مزایا و ویژگی هایی دارند که آن ها را بسیار کاربردی می کند. از طرفی، چون قرار است به تکرار از این نوع محصول تبلیغاتی استفاده شود، لازم است که به نکاتی در هنگام خرید نمایشگر توجه شود تا مشکلاتی در حین استفاده پیش نیاید. از جمله این نکات، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اهداف تجاری مورد استفاده

قبل از انتخاب و اجرای نمایشگرهای شهری، باید به اهداف تجاری مد نظر توجه شود. به این معنا که در زمان خرید تلویزیون های تبلیغاتی باید بدانید که قرار است از آن ها به چه اهدافی استفاده کنید. آیا هدف شما از خرید، تنها نمایش تعدادی تصاویر است؟ یا اینکه علاوه بر تصاویر، قرار است که ویدئو، صدا، متن و محتواهای دیگری نیز به اشتراک گذاشته شود؟ درک توانایی های فنی محصول، مورد مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. هیچ چیز به اندازه فونت های ریز، ناخوانا و تصاویر با وضوح پایین، تبلیغات و نمایشگر را غیرحرفه ای جلوه نمی دهد. با توجه به همین مورد کوچک، اما بااهمیت، می توان تاثیر تبلیغات را چندبرابر و در هزینه ها نیز صرفه جویی کرد.

درک کردن فاصله مشاهده و وضوح صفحه

گام پیکسل در تعیین حداقل فاصله دید لازم برای تصویر واضح، مهم است. یک گام پیکسل کوچک تر یک نمایشگر با وضوح بالاتر ارائه می دهد که بیننده، می تواند نزدیک تر به آن بایستد و همچنان محتوا را به وضوح ببیند. در مقابل، برعکس این قضیه اتفاق می افتد. هر چقدر پیکسل بیشتر باشد، فاصله دید مورد نیاز بیشتر است.

با داشتن فاصله پیکسلی کوچک تر، تعداد پیکسل های جداگانه روی یک نمایشگر افزایش می یابد. با افزایش پیکسل ها، هزینه خرید نیز افزایش پیدا می کند؛ بنابراین اگر قرار نیست مخاطبان شما درست در کنار صفحه بایستند، فاصله پیکسل های خود را کاهش دهید و در بودجه خود صرفه جویی کنید.

میزان انرژی مورد نیاز

هنگامی که با روشنایی بیشتر سروکار دارید، نیازهای انرژی نیز بیشتر می شود. اکثر تلویزیون های شهری، کم مصرف هستند و میزان انرژی مصرفی آن ها بسیار پایین است. با این حال، بهتر است که در زمان خرید این نکته را نیز در نظر بگیرید. البته، تأمین برق مورد نیاز نیز بر عهده شما خواهد بود که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در غیراین صورت، نمایشگر کارایی خوبی نخواهد داشت.

خرید از فروشگاه معتبر

مهم ترین نکته ای که در زمان خرید نمایشگرهای شهری باید به آن توجه داشته باشید، خرید از یک فروشگاه معتبر است. بدین ترتیب، خیال شما از بابت کیفیت محصول و پشتیبانی، آسوده خواهد بود. توصیه می شود که خرید خود را در مرکز فروشی انجام دهید که دارای ضمانت اصالت کالا، تعمیر و تعویض قطعات هستند. هرگز به خاطر قیمت، کیفیت را فدای کمیت نکنید.

images_1690034733_64bbe22d4f93a.jpg

چرا خرید از فروشگاه ای اس آی لایت؟

مجموعه ای اس آی لایت، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش نمایشگرهای شهری در سطح ایران است که محصولات بسیار باکیفیتی را ارائه می کند. این شرکت وارد کننده بهترین نمایشگرهای شهری از معتبرترین برندهای جهانی است که با هدف ارائه بهترین کیفیت به مشتریان فعالیت دارد.

تمام محصولات عرضه شده در این شرکت، از ضمانت نامه معتبر برخوردار هستند که این ضمانت نامه نوعی اعتبار برای بهره مندی از خدمات و پشتیبانی های این شرکت تلقی می شود. کارشناسان فروش این مجموعه نیز همواره آماده پاسخگویی و رفع ابهامات مشتریان هستند و شما این امکان را دارید که از طریق سایت این فروشگاه، با پرسنل فروش ارتباط بگیرید. چنانچه در مورد ویژگی ها و مزایای انواع محصولات ارائه شده این شرکت، هیچ گونه اطلاعی ندارید، نگران نباشید و مشکل خود را با مسئول مربوطه مطرح کنید؛ سپس بر اساس نیازها و معرفی های انجام شده، اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

تلویزیون های شهری یکی از بهترین روش های تبلیغات محیطی هستند که بازخوردهای بی نظیری برای صاحبان مشاغل دارند. از آنجایی که انواع مختلفی از نمایشگرها در بازار موجود است، بهتر است که در ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سپس با ویژگی های محصول مطابقت دهید یا از مجموعه ای اس آی لایت کمک بگیرید.

اشتراک گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *