بهترین راه پاک کردن تاتو خط چشم، ابرو و بدن - تصویر 1
اطلاعات دارویی

بهترین راه پاک کردن تاتو خط چشم، ابرو و بدن کدام است

تیر ۹, ۱۴۰۳ 1۰13

ریموو ابرو (Eyebrow Remover) یا ریموو تتو (Tattoo Remover) یک فرایند حذف دائمی یا موقت ابروها یا تتوهای پوست است.

این فرایند معمولاً برای اصلاح یا حذف تتوهای نامناسب یا قدیمی، یا حتی برای تغییر شکل یا رنگ ابروها و خط چشم و لب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پاک کردن تاتو با لیزر بویژه برای تاتو بدن قطعاً تنهاترین راه مؤثر است؛ اما برعکس برای پاک کردن تاتو ابرو و صورت خرید بهترین ریموور تاتو راهکار موثرتر و منطقی تری است.

شاید کسانی که خط چشم، ابرو و یا بدن خود را تاتو کرده اند ولی به هر دلیلی بخواهند تاتو خود را پاک کنند از خودشان بپرسند که آیا با لیزر می توان تاتو را پاک کرد؟

جواب این است؛

بله – پاک کردن تاتو با لیزر راه حل نهایی و قطعی برای پاک کردن تاتو بدن می باشد که مورد تأیید تمام مراجع پزشکی و علمی دنیا می باشد، اما در مورد پاک کردن تاتو ابرو، خط چشم و لب (تاتو صورت) پیشنهاد نمی شود!

برای پاک کردن تاتو ابر و صورت، ریموور تاتو با بهترین دستگاه تتو ابرو و یا حتی بهترین مارک دستگاه تتو بدن پن و محلول ریموور ایمن همچون ریموور تاتو چیک ، رجووی و کالر لیفت و انواع سوزن و بی حسی تتو انتخابی عاقلانه تر است.

بهترین مواد ریموور تاتو چیک

مقایسه لیزر و مواد ریموور برای پاک کردن تاتو

ریموو تاتو  (پاک کردن تاتو) با لیزر q-switched  روش مناسبی برای پاک کردن خالکوبی تیره است چرا که امواج پر قدرت لیزر جذب رنگدانه شده و ملکول های آن را در کسری از ثانیه به ذرات ریزتر خرد می کنند.

سلول های ماکروفاژ بدن بخشی از این ذرات را بلعیده و بتدریج از بدن دفع می کنند. در واقع رنگ‌های ریز شده را ریزه‌خواری کرده و از بین می‌برند.

بخشی از رنگ همراه با سطح پوست که بر اثر برخورد لیزر سوخته می شود از بین می رود. بخشی دیگر از رنگها نیز بسیار خرد شده و در عمق پوست پخش و پراکنده می شوند.

در واقع پرتو لیزر در مسیر تابش خود توسط ذرات تیره جذب شده و آنها را تخریب می نمایند. اگر ذرات سفید و روشن باشند توسط این پرتوها جذب نمی شوند و لیزر هیچ تأثیری روی آنها نخواهد داشت!

رنگ های سیاه و قهوه ای پر رنگ در روش لیزر معمولاً به راحتی پاک می شوند.

به خصوص اگر از یک رنگ برای تاتو استفاده شده باشد براحتی تاتو با لیزر پاک می شود ولی اگر در تاتو شما از چند رنگ استفاده شده یا از رنگ های روشن و تناز قرمز استفاده کرده باشید ممکن است پاک کردن تاتو کمی مشکل و زمانبر شود.

در صورتیکه برای تاتو ابرو از رنگ قهوه ای تناژ قرمز و نارنجی استفاده شده باشد با لیزر رنگ آن تشدید می شود و حتی بعد از ۵ جلسه نیز پاک نخواهد شد!

بایستی توجه کرد که بعد از لیزر دیگر نمی توان با مواد ریموور تتو را پاک کرد و شانس حذف رنگدانه از این طریق به صفر می رسد.

اگر روی بدن را با رنگ اسکین یا بژ تاتو کرده باشید، بر اثر تابش لیزر پاک نمی شود و حتی تناز خاکستری پیدا می کند.

پاک کردن رنگ زرد با لیزر نیز بسیار مشکل است چون زرد پیگمنت ریزی دارد و حتی لیزر هم چندان تأثیری روی آن ندارد.

در تکنیک ریموور تاتو برای پاک کردن تاتو خط چشم و ابرو با محلول بر خلاف لیزر، رنگ با ایجاد فشار اسمزی بیرون کشیده می شود و بعد از خروج کامل آنها دیگر رنگدانه ای زیر پوست باقی نمی ماند.

در ناحیه صورت، با توجه به تأثیرات مخرب لیزر بر بینایی توصیه می کنیم برای پاک کردن تاتو خط چشم و ابرو با لیزر اقدام نکنید!

برای پاک کردن تاتو بدن با توجه به بزرگ بودن طرح های تاتو بدن، احساس درد حین کار و به صرفه نبودن هزینه مواد ریموو بایستی با لیزر تاتوها را پاک کرد.

تجهیزات لازم برای پاک کردن تاتو با مواد ریموور عبارتند از؛

  1. دستگاه تتو
  2. مواد ریموور اصل
  3. بی حسی
  4. سوزن تاتو
  5. تجهیزات یکبار مصرف همچون دستکش، پیش بند و…

از انواع دستگاه تتو بدن پن و ابرو می توان استفاده کرد. قیمت دستگاه تتو بدن و ابرو بستگی به میزان بودجه فرد دارد و نیاز به دستگاهی بسیار گرانقیمت و تخصصی ندارد.

بهترین دستگاه تتو بدن کروسومی مست

پاک کردن تاتو خط چشم و ابرو چند جلسه طول می کشد

این که شما برای پاک کردن تاتوی خود به چند جلسه ریموو نیاز دارید بستگی به یکسری عوامل دارد از جمله؛

۱- زمانی که از انجام تاتو می گذرد

همانطور که می دانید تاتوی شما به مرور به عمق پوست می رود و هرچه مدت بیشتری از انجام تاتوی شما گذشته باشد تاتوی شما دیرتر پاک می شود.

۲- نوع رنگ و رنگبندی

جالب است بدانید قیمت رنگ تاتو تقلبی و بدون استاندارد بسیار پایین است ولی به سختی توسط مواد ریموور پاک می شوند، و هر رنگی بسته به ساختار و غلظتش واکنش متفاوتی به محلول ریموور نشان می دهد.

۳- عمق تاتو

تاتو هایی که عمق بیشتری دارند حجم بیشتری از رنگ را دارا می باشند که رنگ بیشتر یعنی تعداد جلسات ریموو بیشتر! خوشبختانه با مواد ریموور با کیفیت همچون ریموور چیک، کالر لیفت و رجووی حتی می توان در یک یا نهایتا دو جلسه تاتو را پاک کرد.

زمانی که مواد ریموور بر روی ابروها اعمال می‌شوند، اتفاقات زیر ممکن است رخ دهد:

  1. حل رنگ و ساختار: مواد ریموور خط چشم و ابروها، رنگ و ساختار مواد رنگی و مواد دیگری که برای ثابت کردن رنگ تتو استفاده شده‌اند را حل می‌کنند.
  2. تجزیه و جذب رنگ: مواد ریموور به طور فعال به جذب و تجزیه رنگ در داخل پوست می‌پردازند، که منجر به آزاد شدن ابروهای دائمی و تسهیل در حذف آنها می‌شود.
  3. تغییر در پوست: استفاده از مواد ریموور ممکن است باعث تغییراتی در پوست شود، از جمله ایجاد حساسیت، قرمزی، تورم و در برخی موارد حتی آسیب به پوست می‌شود. بنابراین، مراقبت دقیق پس از انجام فرایند و استفاده از کرم ترمیم کننده قوی همچون پماد تتو استرانگ راک بسیار اهمیت دارد.

بهترین ترمیم کننده بعد از ریموور تتو استرانک راک

در کل، ریموو ابرو با مواد ریموور به منظور حذف دائمی یا موقت ابروها و خط چشم صورت می‌گیرد و از مواد شیمیایی خاصی استفاده می‌شود که به منظور تغییر رنگ و ساختار آنها استفاده می‌شود.

بنابراین، ریموو ابرو و خط چشم با مواد ریموور یک فرآیند پیچیده و حساس است که نیازمند دقت و مراقبت است. استفاده از مواد معتبر و متخصصان مجرب می‌تواند به دست آوردن نتایج بهتر و جلوگیری از عوارض ناخواسته را تضمین کند. اما هرگز لیزر را برای پاک کردن تتو این دو ناحیه توصیه نمی کنیم.

در فروشگاه آنلاین اسکین پرشیا تمامی لوازم ریموو ابرو، آرایش دائم، وسایل تتو، لوازم پوستی و جوانسازی و دیگر وسایل زیبایی با گارانتی معتبر و تضمین کالا موجود است.

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی لوازم تتو اسکین پرشیا همچون فروشگاههای معتبر دیجی کالا، tattootalaee.org ، خانومی و… اینماد و لوگو طلایی سایت جامع ساماندهی دارد و به علاوه از مزیت فروش حضوری در شهر تهران نیز برخوردار است.

بنابراین می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید و تمامی محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×