بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست

داشتن منافذ باز پوست یه چیز کاملا طبیعیه و اگه توام جرو افرادی هستی که منافذ پوستت عمیق و باز هستن، نگران نباش با استفاده از چند تا نکته ساده، میتونی به راحتی این موضوع رو حل کنی.

داشتن مافذ باز پوست به هیچ عنوان چیز بدی نیست و اکثر آدما این مشکل رو دارن، این یه اتفاق خیلی طبیعیه و باید اینجوری بهش نگاه کنی که پوستت یه خونه‌ست و منافذ پنجره های اون خونه‌ان. با منافذ پوستت میتونه نفس بکشه و احساس راحتی کنه و از شر آلودگی ها خلاص شه.

حالا اگه توام جزو این دسته از افراد هستی و میخوای بهترین کرم پودر خوب برای منافذ باز پوست رو انتخاب کنی، باید لوازم آرایشی رو انتخاب کنی که بتونه این منافذ عمیق پوستی رو ببنده و و ظاهر آرایشت رو یکدست و صاف کنه.

منافذ باز پوست چرا وجود میان؟

بذار اول یه چیزی رو بهت بگم، فکر میکنی منافذ باز پوست، بیشتر تو چه ناحیه هایی به وجود میان؟

ناحیه T صورت (پیشونی، بینی و چونه) مهم ترین مناطق منافذ باز پوست هستن. شاید تو خودت هم حس کرده باشی که این قسمت‌های پوستت یه کم چرب‌تر از بقیه جاهاست و وقتی که از خواب بیدار میشی تو این نواحی احساس چربی زیاد و روغنی بودن و براقیت داری، دلیلش هم ساده‌ست: غدد چربی تو این قسمت‌ها بیشتر فعالیت می‌کنن و وقتی چربی زیادی تولید می‌شه، منافذ بازتر به نظر می‌رسن و برق میزنن و یا ظاهر آرایشت رو خراب و کثیف میکنن. حالا، این چربی وقتی با آلودگی و سلول‌های مرده پوست ترکیب می‌شه، می‌تونه منجر به بسته شدن منافذ و ایجاد جوش بشه. دقیقاً همون جاییه که انتخاب بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست وارد عمل می‌شه!

بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست

حالا چرا انتخاب بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست انقدر مهمه؟

کرم پودرها یکی از اون محصولاتی هستن که تو آرایش روزانه خیلی کاربرد دارن و در واقع پایه و اساس و یکی از ارکان های اصلی آرایش هستن، ولی اگه درست انتخابشون نکنی، می‌تونن اوضاع رو بدتر کنن و نه تنها پوستت رو صاف و یکدست نکنن بلکه حتی به شدت رو ظاهر نهایی میکاپت تاثیر منفی بذارن و منافذت رو باز تر از چیزی که هست نشون بدن یا حتی باعث بشن که پوستت بیشتر چربی تولید کنه و نهایتا یه میکاپ ناخوشایند و بد تحویلت بدن. پس انتخاب بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست خیلی مهمه. تو باید دنبال محصولی باشی که بتونه پوستت رو یکنواخت نشون بده، چربی اضافه رو کنترل کنه و منافذت رو هم بپوشونه.

حالا یه کرم پودر باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا تبدیل شه به بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست؟ با من همراه بمون تا بهت بگم.

ویژگی های اصلی کرم پودر مناسب منافذ باز پوست:

بدون چربی باشه: یعنی اگه پوستت چربه یا منافذ باز داری، حتماً از کرم پودرهایی استفاده کن که بدون چربی باشن. این کرم پودرها کمک می‌کنن که پوستت کمتر برق بزنه و تولید چربی اضافه کنترل بشه اینجوری، پوستت کمتر برق میزنه و منافذت هم از چربی ها پر نمیشه.

غیرکومدوژنیک باشه: یعنی این کرم پودر اجازه نمیده منافذ پوستت با آلودگی ها و چربی ها پر و بسته بشه و باعث ایجاد جوش و آکنه نمی‌شه. یه محصول خوب باید این ویژگی رو داشته باشه تا منافذ پوستت باز بمونه و دچار جوش و آکنه نشی.

پوشش متوسط تا بالا داشته باشه: اگه منافذت خیلی بازه و می‌خوای ظاهر یکنواخت‌تری داشته باشی، باید کرم پودری انتخاب کنی که پوشش دهی خوبی داشته باشه. کرم پودرهای سبک ممکنه نتونن به‌خوبی منافذ رو بپوشونن و در اکثر مواقع اون هارو بیشتر نشون میدن.

حاوی پرایمر باشه: بعضی از کرم پودرها حاوی پرایمر هستن و کمک می‌کنن که منافذت کوچک‌تر دیده بشه. این کرم پودرها می‌تونن خیلی موثر باشن.

میدونی چه کرم پودری میتونه همه ی این ویژگی هارو باهم داشته باشه؟ کرم پودر لورال میتونه بهترین انتخاب برای منافذ باز پوست باشه بیا بریم تا بهت کامل دلیلش رو بگم.

بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست

درباره کرم پودر لورال :

کرم پودر لورال یکی از بهترین کرم پودرها برای منافذ باز پوسته، با داشتن فرمولاسیون و فناوری نوآورانه ی اکسیژن یکی از سبک ترین کرم پودرهای دنیاست که روی پوستت اصلا حس نمیشه، اذیتش نمیکنه و عین هوا روی پوست عمل میکنه. و میشه گفت که کرم پودر لورال از اون دسته محصولاتیه که علاوه بر استفاده حرفه ای میتونی اون رو حتی روزانه هم استفاده کنی و خیالت راحت باشه که هیچ آسیبی به پوستت وارد نمیکنه.
کرم پودر لورال، در کنار این فرمولاسیونِ سبکی که داره میتونه کاور بسیار عالی و فولی رو به ما بده، در واقع وقتی اون رو استفاده میکنی، میبینی تمامی نواحی که میخواستی رو به بهترین شکل ممکن کاور کرده. البته باید بدونی کرم پودر لورال هم مثل بقیه ی کرم پودرهای عالی، میتونه کاوری قابل ساخت داشته باشه و تو هر پوششی که از اون میخوای رو میتونی به دست بیاری.

کرم پودر لورال چه ویژگی های مثبتی داره؟

کرم پودر لورال ماندگاری فوق العاده بالایی داره، در واقع لورال در دو مدلِ۲۴ و ۳۲ ساعته تولید شده و هر دوی این دو مدل موندگاری فوق العاده ای روی پوست دارن و تو تا آخرین لحظه ای که کرم پودر لورال روی پوستته خیالتت راحته که پوستت یکدست باقی میمونه. به راحتی پاک، محو یا کمرنگ نمیشه و در مقابل پس دادگی به لباست هم کاملا مقاومه .

اگه پوست چرب و یا خشک داری در هر دو مورد، کرم پودر لورال میتونه کمک کنه منافذ باز پوستت بسته شن و روی ظاهر میکاپت تاثیر بدی نداشته باشن.

بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست

نتیجه گیری

در کل، وقتی بحث انتخاب بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست مطرح می‌شه، باید دنبال محصولی باشی که چربی پوستت رو کنترل کنه، منافذ رو بپوشونه و ظاهر طبیعی و مات بهت بده. انتخاب محصولی با ویژگی‌هایی مثل بدون چربی، مات‌کننده و غیرکومدوژنیک می‌تونه بهت کمک کنه که منافذ پوستت کمتر دیده بشن و پوستت صاف و یکدست به نظر بیاد.

در نهایت، با انتخاب محصول مناسب، می‌تونی پوستی صاف، مات و با کمترین نمای منافذ داشته باشی. راه هایی برای کاهش منافذ باز پوست وجود داره که میتونی با استفاده از اونا این مشکل رو تا حد زیادی کاهش بدی.

خرید بهترین کرم پودر برای منافذ باز پوست

اگه دنبال یه فروشگاه مطمئن برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌گردی، مای سفورا می‌تونه یکی از بهترین انتخاب‌هات باشه. توی این سایت می‌تونی کلی محصول از برندهای معتبر مثل سفورا، مک، نارس، لورال، شیگلم و خیلی دیگه از مارک‌های معروف پیدا کنی.

خرید کردن ازش هم خیلی راحته؛ کافیه محصول مورد نظرت رو انتخاب کنی، به سبد خرید اضافه کنی و بعد از وارد کردن اطلاعات، سفارشت رو ثبت کنی. حتی نظرات و امتیازات کاربران هم کنار محصولات هست که می‌تونه بهت کمک کنه تصمیم بهتری بگیری. بعد از ثبت سفارش هم معمولاً سریع و با بسته بندی خیلی شیکی برات ارسال می‌کنن.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x