تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک زیبایی دکتر محمد حسین کره ای

تزریق ژل لب طبیعی با هدف پیشگیری از کم حجم شدن و کاهش برجستگی لب انجام می شود و نتیجه طبیعی و زیبایی را به دنبال دارد.

روش های متعددی برای برجسته نمودن لب ها و حجیم کردن آنها وجود دارد. هر روشی دارای مزایا و معایبی است. یکی از بهترین روش هایی که امروزه بدین منظور مورداستفاده قرار می گیرد ، تزریق ژل به لب ها به صورت نچرال است.

با این روش می توانید لب های خود را برجسته و حجیم کنید ، به گونه ای که کاملاً طبیعی به نظر بیاید. پس از این کار ، زیباتر و جوانتر خواهید شد و از چهره جدید خود لذت خواهید برد.

دلایل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب طبیعی می تواند لب های کم حجم و نازک را کاملاً حجیم و برجسته کند. معمولاً افراد با گذشت سن با مشکل کم حجم شدن و کاهش ارتفاع لب ها مواجه می شوند. با تزریق ژل ، زیبایی صورت چندین برابر می شود. لب پایینی همواره بزرگتر و برجسته تر از لب بالایی است. در تزریق ژل سعی می شود که لب های فرد را از بالا و پایین و از چپ و راست با یکدیگر متقارن کنند. تزریق ژل هم برای افراد جوان و هم برای افراد میانسال و سالخورده انجام می شود. برخی از افراد به صورت مادرزایی دارای لب های نازک و نامتقارن هستند که می توانند با تزریق ژل ، این مشکل را تا حدودی رفع کنند.

بهترین کاندیدای تزریق ژل به لب

– در صورتی که لب های شما به تدریج کم حجم شده و برجستگی آنها کاهش پیدا می کند ، می توانید با تزریق ژل لب طبیعی به حل این مشکل اقدام کنید.

– افرادی که لب های قلوه ای و برجسته ندارند و دوست دارند داشتن چنین لب هایی را تجربه کنند ، می توانند ژل به لب های خود تزریق کنند.

تزریق ژل لب روسی چیست ؟

یکی از روش هایی که امروزه برای تزریق ژل مورداستفاده قرار می گیرد ، تزریق ژل لب روسی است. در روش روسی ، لب های بالا و پایین تا بیشترین حد ممکن برجسته می شوند. این روش باید توسط پزشکان حاذق انجام شود تا نتیجه موردانتظار را داشته باشد. هر پزشکی نمی تواند تزریق ژل به لب به روش روسی را انجام دهد. تزریق ژل لب طبیعی ، بایستی تحت نظر پزشک انجام شود.

هدف اصلی از تزریق روسی ، بهبود عمودی کانتور لب می باشد تا لب ها را طبیعی تر و برجسته تر نشان دهد. در این روش ، یک پرکننده اسید هیالورونیک به صورت عمودی به پایه لب تزریق شده و پرکننده به شکل رتروگراد به طرف مرز لبه بیرونی لب کشیده می شود. در این تکنیک ، لب ها کاملاً پف کرده و نگاه ها به طرف مرکز جلب می گردد و نگاه ها به حجم لب ها معطوف نمی شود.

آیا تزریق ژل به لب درد دارد ؟

برای انجام این کار ، کرم های بی حسی موضعی مورداستفاده قرار می گیرند. در چنین شرایطی فرد تقریباً درد را احساس می کند. اما در صورتی که عصب لب ها به صورت صد درصد بی حس شود ، هیچگونه دردی حس نمی شود. در تزریق ژل لب روسی ، یکی از تزریق ها در نقطه حساس انجام می شود ، در نتیجه تنها یکی از تزریق ها درد دارد.

ژل لب

مزایای تزریق ژل لب طبیعی

با درنظر گرفتن مزایا و معایب تزریق ژل به لب ، به انجام این کار اقدام کنید. مشاوره با پزشکان به شدت توصیه می شود. مزایای تزریق ژل به لب عبارتند از :

– کبودی بسیار کم

– حفظ حالت برجستگی و حجیم شدن لب ها تا مدت ها

– هزینه مناسب تر این روش در مقایسه با متدهای دیگر

– ایجاد برجستگی و فرم دهی دلخواه در سریعترین زمان

– پایین بودن میزان عوارض ایجاد شده پس از تزریق

– زیبایی طبیعی و نچرال صورت

عوارض تزریق ژل به لب‌ها

اگر تزریق ژل به لب را در کلینیک زیبایی حرفه ای و مجرب تحت پزشکان ماهر انجام دهید با کمترین عواض خونریزی ، کبودی ، تورم ، آلرژی و … مواجه می شوید. همچنین اصلاً شاهد لب هایی مصنوعی و بد فرم گرفته نخواهید بود.

هزینه تزریق ژل لب طبیعی

چندین عامل مهم در تعیین هزینه تزریق ژل ، نقش دارند. نوع ژل بر اساس ماندگاری آن ، برند ژل ، مقدار ژل لازم برای حجم دهی و … از جمله این عوامل هستند. از شما خواهش می کنیم که به دلیل پرداخت هزینه کمتر ، تزریق ژل را در سالن های زیبایی انجام ندهید. افرادی که درسالن های زیبایی تحت نظر آرایشگرها به تزریق ژل اقدام می کنند ، مشکلات مختلفی را تجربه خواهند نمود. ممکن است این مشکلات در همان ابتدای تزریق ژل بروز کند و ممکن است پس از گذشت مدت زمانی به تدریج بروز کند.

با درنظر گرفتن احتمال بروز این مشکلات و اهمیت به سلامت و زیبایی خود ، تزریق ژل به لب را در کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشکان متخصص انجام دهید.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب طبیعی

اگر می خواهید لب هایی برجسته ، زیبا و نچرال داشته باشید ، در بهترین کلینیک ها به تزریق ژل به لب اقدام کنید. زیبایی را در کلینیک های معتبر و حرفه ای تجربه کنید. نتایج تزریق ژل به لب در کلینیک های حرفه ای و مجرب ، ماندگارتر و بهتر خواهد بود. زیرا در کلینیک های حرفه ای و مجرب از برترین ژل ها برای تزریق به لب استفاده می شود که از مطرح ترین برندها هستند و کاملاً اصل و اورجینال هستند.

افرادی که در کلینیک های غیرمعتبر به تزریق ژل اقدام می کنند ، با عواقب ناخوشایندی مواجه می شوند که برخی از آنها جبران ناپذیر هستند. افرادی که در بهترین کلینیک ها به تزریق ژل اقدام می کنند ، بهترین نتایج را به دست خواهند آورد و عوارض ناچیزی را تجربه خواهند نمود که در عرض دو الی سه روز محو می شوند.

تزریق ژل لب طبیعی را به صورت کاملاً بهداشتی در بهترین کلینیک ها انجام دهید تا از نتیجه کار کاملاً رضایت داشته باشید. پزشکان حرفه ای به استفاده از برترین ژل ها و نحوه تزریق اصولی ژل ها ، توجه بسیار زیادی دارند.

کلینیک زیبایی دکتر محمد حسین کره ای

با اوجه به توضیحاتی که داده شد، برای دریافت نتیجه مطلوب و دلخواه از تزریق ژل لب باید به کلینیک های زیبایی معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید. کلینیک دکتر محمدحسین کره ای میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مجموعه با بهره بردن از دستگاه ها، برندهای معتبر و پرسنل مجرب، امکان دریافت بهترین نتیجه را برای شما فراهم کرده است.

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک ۶، ساختمان ریحان، واحد ۱۸ طبقه ۳  |  ۰۲۱۲۲۳۰۳۳۶۰

دیدگاهتان را بنویسید