تعرفه و هزینه عکاسی و فیلمبرداری جشن تولد

عکاسی جشن تولد و ثبت لحظات ناب، یکی از زیباترین رسوم مشترک در میان افراد کشورهای مختلف می باشد. این مسئله در سالهای اخیر نیز در بین ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع با عکاسی و ثبت کردن لحظات ناب زندگی نظیر تولد، این لحظات همواره در یاد و خاطره ها باقی مانده و به نسل های بعدی انتقال می یابند. پس به طور کلی در جشن تولدها حضور یک گروه حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری در آن ضروری می باشد. در همین راستا مجموعه حسین جوان، به شما اطمینان می دهد که با خیالی راحت و بدون از دست دادن لحظه ای از تماشای جشن عزیزانتان نهایت لذت را ببرید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات و عوامل موثر بر قیمت عکاسی تولد آشنا نماییم.

C:\Users\Italy\Desktop\Design\Pic\Lander-Party.jpg

معرفی عوامل موثر بر قیمت عکاسی تولد

چرا باید از تولد عکاسی و فیلمبرداری کنیم؟:

ممکن است برای شما هم سوال باشد که اهمیت رزرو عکاسی تولد چیست؟ در پاسخ باید بگوییم، جشن های تولد و دیگر مناسبت های خاص، سرشار از لحظاتی شاد، بی بدیل و فراموش نشدنی هستند. در واقع این جشن ها معمولا با حضور اقوام و دوستان صمیمی برگزار می شود که همین عامل، اهمیت این مراسمات را دوچندان می نماید. از این رو مراسم هایی مانند تولد، بهانه ای بسیار خوب برای جمع شدن دوستان و آشنایان در کنار هم می باشد. پس قطعا باید از این فرصت استفاده نمود و به روش های مختلف لذت یادآوری آن را برای عزیزانمان زنده نگه داشت. در همین راستا شما می توانید با رزرو عکاسی تولد در مجموعه عکاسی حسین جوان، لذت ثبت خاطرات را با مناسب ترین قیمت تجربه کنید.

عوامل موثر بر قیمت خدمات عکاسی تولد:

قیمت عکاسی تولد یکی از مهمترین پارامترهایی است که هنگام رزرو عکاسی تولد باید به آن توجه کرد. به طور کلی عوامل تاثیر گذار بر تعرفه عکاسی تولد عبارتند از:

  • مدت زمان عکاسی: این مورد از عوامل اصلی در تعیین قیمت عکاسی تولد است. هر چه زمان سپری شده عکاس بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز دریافت می کند.
  • لوکیشن عکاسی تولد: لوکیشن عکاسی جشن تولد نیز در تعیین قیمت آن موثر می باشد.
  • مهارت و تجربه عکاس: هر چه عکاس حرفه ای تر باشد، به همان اندازه تعرفه فیلمبرداری تولد یا عکاسی نیز افزایش پیدا می کند.
  • زمان عکاسی تولد و رزرو آن.
  • تجهیزات استفاده شده: عکاسانی که از تجهیزات حرفه ای برای عکاسی استفاده می کنند، دستمزد بیشتری نیز دریافت خواهند کرد.
  • تم انتخابی: بسته به تنوع تم و انتخاب آیتم های مختلف، قیمت عکاسی تولد متغیر است.

C:\Users\Italy\Desktop\Design\Pic\Children'S+Party+Photographer+London.jpg

قیمت عکاسی تولد

مدت زمان عکاسی یا تعداد شات های جشن تولد عامل اصلی در قیمت آن:

یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت عکاسی تولد، مدت زمان عکاسی می باشد. در واقع مدت زمان عکاسی به معنای مقدار زمان مورد نیاز عکاس برای ثبت مراسم است که بر همین اساس دستمزد دریافتی عکاسان نیز محاسبه می گردد. به طوری که هر چه زمان صرف شده برای عکاسی بیشتر باشد، هزینه دریافتی هم بیشتر خواهد بود. البته باید بدانید که خدمات عکاسی تولد معمولا ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد که می توانید به صورت تمام وقت نیز آن را رزرو نمایید.

انتخاب لوکیشن عکاسی تولد، لذت خاطره ای بی نظیر:

انجام عکاسی جشن تولد در فضای باز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. چرا که با انتخاب لوکیشن عکاسی تولد، گزینه های بسیار جذابی در دسترس شما هستند و می توانید لذت یک تولد متفاوت را تجربه کنید. البته باید به همان اندازه هم سر کیسه را شل کنید! البته هزینه دو چندان در چنینی مواردی همواره مورد توجه متقاضیان عکاسی جشن تولد بوده است. در همین راستا مجموعه عکاسی حسین جوان در کنار شماست تا بهترین خدمات عکاسی تولد را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهد.

C:\Users\Italy\Desktop\Design\Pic\F5816E1F-3E8E-4Fb6-B16B-7B5Fb6De8065.__Cr0,0,970,600_Pt0_Sx970_V1___.Jpg

انتخاب لوکیشن عکاسی تولد

زمان عکاسی و فیلمبرداری تولد:

از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه خدمات عکاسی تولد و قیمت فیلمبرداری جشن تولد زمان برگزاری و رزرو آن است. هر چه شما برای سفارش و رزرو عکاسی تولد، زودتر اقدام نمایید، احتمال اینکه قراردادی با قیمت مناسب تر ببندید بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید، اینکه تولد و مراسم شما، در چه فصل، ماه و روزی نیز برگزار شود، بر قیمت عکاسی تولد موثر می باشد.

تجهیزات مورد استفاده در عکاسی جشن تولد:

نوع لوازم و تجهیزاتی که برای عکاسی جشن تولد بکار می رود، نیز در تعرفه آن نقش دارد. در واقع بسته به اینکه مراسم پر جمعیت یا کم جمعیت باشد، به تجهیزات مختلفی برای عکاسی و فیلمبرداری نیاز است. هرچه تجهیزات بکار رفته در تولد پیشرفته تر و تعداد آنها بیشتر باشد، مسلما باعث افزایش قیمت عکاسی تولد خواهد شد.

تنوع تم ها و ژست عکاسی تولد:

تم های انتخابی و ژست عکاسی تولد نیز بر قیمت عکاسی موثر می باشد. در واقع برخی عکاسان، بدون دقت به تم تولد هر ژستی را برای افراد در نظر می گیرند تا جایی که برخی از عکس ها تفاوت چندانی با عکس های رسمی افراد ندارند. با توجه به اهمیت این موضوع، مجموعه حسین جوان با ارائه ژست های نوآورانه و مناسب تولد، عکس هایی منحصر به فرد از شما خلق می کند.

تجربه و تخصص عکاس موثرترین عامل در ارائه خدمات عکاسی تولد:

یکی از اساسی ترین عوامل موثر بر قیمت عکاسی تولد، مهارت و تخصص عکاس می باشد. به طور کلی تسلط یک عکاس با توجه به عوامل زیر برآورد می شود:

  • دانش و خبرگی: عکاسان حرفه ای دارای دانش و تخصص بالایی در زمینه نورپردازی، ترکیب بندی و دیگر عناصر تصویر هستند.
  • خلاقیت و نوآوری: یک عکاس حرفه ای، خلاقیت بسیاری در زمینه انواع ژست ها دارد. به گونه ای که با استفاده از ایده های جدید و خلاقانه، تصاویری جذاب ثبت می کند.
  • میزان سابقه و فعالیت در حوزه عکاسی.
  • زمان صرف شده توسط عکاس: عکاسان حرفه ای بر خلاف عکاسان آماتور، زمان کمی برای نهایی کردن پروژه خود صرف می کنند.

تعرفه عکاسی در آتلیه:

اگر شما هم به دنبال مناسبترین قیمت عکاسی تولد هستید، انجام خدمات عکاسی در آتلیه بهترین پیشنهاد برای شما است. آتلیه های عکاسی معمولا خدمات متنوعی را به صورت پکیج ارائه می دهند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی، تعداد فیلم ها و عکس ها را مشخص نمایید. البته با انجام عکاسی تولد در آتلیه، دیگر خبری از فیلمبرداری همراه با دوستان و مهمانی نیست.

C:\Users\Italy\Desktop\Design\Pic\Istock-617899188.Jpg

هزینه عکاسی در آتلیه

مجموعه حسین جوان، تجربه تنوع در تم تولد

فتوگالری حسین جوان یکی از بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تولد، فارغ التحصیلی، عقد، مدلینگ و غیره در تهران می باشد. در واقع مجموعه ما به واسطه انجام بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق، فعالیت درخشانی در زمینه های عکاسی داشته است. لازم به ذکر است که فتوگالری حسین جوان با دارا بودن نیروی متخصص در کنار تسلط کامل بر ترکیب بندی و استفاده از تجهیزات پیشرفته عکاسی، تصاویری بی نظیر را تقدیم حضور شما می نماید. علاوه بر این، مجموعه ما با ارائه نمونه کار عکاسی تولد به صورت متنوع، انتخاب ژست ها و تم های تولد را برای شما آسان می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید