راهنمای خرید کتونی نایک

کتونی نایک در چندین سال اخیر به شدت مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفت. در حال حاضر برند بسیار مطرح و معروف در زمینه تولید تجهیزات ورزشی در دنیا است و کتونی های ورزشی و اسپرت به خاطر کیفیت بی نظیر و طراحی فوق العاده بسیار محبوب و پرفروش هستند. تکنولوژی های به کار رفته در برند نایک احساس خوبی را برای افراد به وجود آورده و عملکرد افراد در زمان فعالیت های ورزشی افزایش می دهد. اگر بدانید کفش های راحت تا چه حد خستگی را کاهش می دهند به زودی کتونی اورجینال مناسبی را خریداری خواهید کرد.

Fa277138 E512 406C B82C 73C7Dad1E1D6 Jpg

ویژگی های کتونی نایک

سبک بودن

یکی از مهم ترین ویژگی های کتونی اورجینال نایک که از آن برخوردار است وزن سبک آن می باشد. استفاده از متریال سبک و کم وزن در تولید این کفش ها منجر به وزن مناسب آن ها شده است. چرا که وزن اضافه کفش منجر به احساس فشار و سنگینی در پاها می شود.

انعطاف پذیری

تمام محصولات کتونی اسپرت نایک از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است این ویژگی منجر به دوام بیشتر کفش شده و امکان راحتی بیشتر را برای پاها ایجاد می کند. از آنجایی که پاشنه پا در زمان پیاده روی فشار بیشتری را تحمل می کند قابلیت انعطاف پذیری کتونی نایک سبب کاهش فشار وارده به این قسمت پا می شود. ضمن اینکه انعطاف پذیری کفش امکان حرکت و جا به جایی راحت تر را نیز به وجود می آورد.

52317F04 15F1 45D4 9706 Ab3E405F3Da6

دوام و ماندگاری بالا

کتونی نایک دارای طراحی و ساخت دقیق بوده و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت در تولید آن ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. به علاوه در این کتونی ها از پارچه و چرم مرغوب استفاده شده است تا در برابر سایش و ضربه مقاوم باشند. برخی از مدل های این برند با داشتن تکنولوژی دارای مقاومت بالایی در برابر آب و حرارت از خود نشان می دهند.

راحتی

ویژگی راحتی در کتونی مردانه و زنانه اهمیت زیادی دارد. به خصوص زمانی که شما قصد انجام فعالیت های ورزشی یا پیاده روی های طولانی را داشته باشید. کفش های غیر استاندارد با کاهش عملکرد شما منجر به ایجاد آسیب دیدگی در زانو و کمر می شوند.

نوآوری و تکنولوژی

برند نایک به عنوان یکی از پیشگامان پیشرفت در زمینه طراحی کفش های مدرن و زیبا بوده است. این برند توانسته با ارتقا و بهبود مواد، فناوری و تکنولوژی های استفاده شده در محصولات خود کفش هایی به روز و مدرن تولید کند.

092F4C65 C5D7 4337 A1B6 8Ffce210848F Jpg

تشخیص اینکه کتونی نایک اورجینال است یا فیک

طرح

در کتونی اورجینال نایک که با دقت و ظرافت خیره کننده ای تولید شده است شاهد محصولات فوق العاده باکیفیت هستیم که برخلاف آن در محصولات فیک معمولا ظاهری با کیفیت پایین دارند که به راحتی قابل تشخیص هستند.

جعبه کتونی

جعبه های محصولات اورجینال همانند خود محصول کیفیت بالایی دارند و همیشه با محصول عرضه می شوند در نهایت اگر محصولی همراه خود جعبه نداشته باشد می توان به این نتیجه رسید که آن کتونی اورجینال نیست.

شماره ساخت

در جعبه کفش نایک شماره ساختی وجود دارد که باید آن را با شماره ساخت خود محصول در سایت بررسی نمایید. در صورت یکسان بودن این دو شماره در نتیجه محصول اصل می باشد در غیر اینصورت بدون شک محصول تقلبی است.

قیمت

یکی از موارد برای اینکه متوجه شوید کتونی اورجینال است یا خیر توجه به قیمت آن است محصول اورجینال دارای قیمت بالایی می باشد و دارای تخفیف های زیاد نیست. اگر دیدید محصول با قیمت پایین یا دارای تخفیف های بالایی می باشد می توان متوجه شد که محصول فیک است.

06C3E61A 95Fb 4C90 Bb31 6259B38Da5E6

برتری های کتونی نایک نسبت به دیگر محصولات

انعطاف پذیری بسیار بالا

طراحی و رنگ آمیزی زیبا و جذاب

ماندگاری بالا

بسیار سبک

ایجاد تهویه هوا برای جلوگیری از رشد باکتری

استحکام در برابر عوامل بیرونی

تنوع بسیار بالا

دارای کفی مناسب برای انحنای پا

بسیار انعطاف پذیر برای حرکات پرش ، ضربه

4Ad7761E F5A4 4A80 Af46 E5A6774E90Be Jpg

جمع بندی

برند نایک به عنوان معروف ترین و بزرگترین تولید کننده محصولات ورزشی در جهان محسوب می شود که با ارائه کتونی های فوق العاده توانسته جایگاه ویژه ای در جهان پیدا کند. در واقع کتونی نایک با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و مختلف گزینه عالی برای تمام فعالیت های ورزشی به حساب می آید. برای خرید کتونی اورجینال از برندهای مطرح دنیا مانند نایک ، آدیداس ، پوما و ریبوک می توانید به سایت فروشگاهی فوت کلاب مراجعه نمایید و خرید آنلاین و بدون دغدغه انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید