قیمت انجام پایان نامه

محاسبه هزینه پایان نامه

قیمت انجام پایان نامه، شامل انجام درست براساس اصول علمی می باشد که از انتخاب موضوع شروع شده و تا نگارش هر یک از فصل ها ادامه پیدا می کند. از طرفی، انجام پایان نامه های کپی کاری یا داده سازی شده، دارای هزینه های پایینی هستند که منجر به مشکلات دانشجو و هزینه های بالای دوباره کاری در هر مرحله می گردد و نتیجه نامناسبی را از نظر زمانی و هزینه ای برای دانشجویان ایجاد خواهد کرد. در نتیجه، برون سپاری پایان نامه به مؤسسات و افراد غیرمعتبر علی رغم هزینه های پایینی که این مؤسسه ها به عنوان انجام پایان نامه می گیرند، دارای هزینه های متعدد بعدی ناشی از عدم پذیرش در هر مرحله می باشد. در این مقاله به بررسی هزینه ها لازم برای یک پایان نامه پرداخته شده است.

انجام پایان نامه

هزینه انتخاب موضوع

در انتخاب موضوع، محقق یا دانشجو انجام دهنده پایان نامه باید مقالات مرتبط و معتبر در حوزه پژوهشی را خوانده و سپس ترجمه نماید و از بین مقالات معتبر، موضوع پایان نامه را انتخاب نماید. انجام این مراحل برای محقق یا دانشجو نیازمند هزینه ترجمه و زمان برای بررسی و تحلیل مقالات معتبر و سپس دانش تخصصی جهت انتخاب موضوع علمی برای پایان نامه می باشد. عده ای از مؤسسات و افراد غیرمعتبر، موضوعات نامعتبری را برای دانشجویان با کمترین هزینه یا بدون هزینه انتخاب می کنند که نشان دهنده عدم انجام این مراحل اصولی برای انتخاب موضوع می باشد. هر خدمات و زحمتی در پایان نامه اگر به درستی انجام شود، مشخصا مانند دیگر خدمات دارای هزینه می باشد. بنابراین؛ عدم انجام این مراحل به معنای عدم طی نمودن اصول علمی می باشد. عدم هزینه اغلب به معنای عدم انجام اصولی هر یک از مراحل علمی پایان نامه می باشد. به طور مثال در انجام بهترین پایان نامه مدیریت ساخت ، خواندن و ترجمه مقالات معتبر و سپس داشتن مقاله بیس از اصلی ترین مراحل برای انتخاب موضوع درست برای پایان نامه است که در هر رشته و گرایش باید به صورت تخصصی انجام گردد. عدم دانش تخصصی رشته و گرایش منجر به انتخاب موضوعات نادرستی می گردد که هیچ هزینه ای در ابتدا نخواهد داشت ولی انتخاب این موضوعات تا انتهای پایان نامه، مشکلات متعددی از جمله عدم وجود پیشینه معتبر یا استفاده از روش تحقیق های نادرست یا عدم دسترسی به داده های مورد نیاز را طلب خواهد کرد که در نتیجه دانشجو را با مشکلات متعددی از جمله هزینه های متعدد ولی بی فایده روبرو خواهد کرد. در صورت انتخاب موضوع اشتباه، دیگر مراحل پایان نامه تا انتها دارای ارزش علمی زیادی نخواهد بود.

Https://Mehrdadcivil.com/Blog/Wp-Content/Uploads/2023/11/Inshot_%Db%B2%Db%B0%Db%B2%Db%B3%Db%B1%Db%B1%Db%B2%Db%B9_%Db%B0%Db%B9%Db%B4%Db%B6%Db%B2%Db%B2%Db%B4%Db%B4%Db%B4-780X470.Jpg

هزینه انجام پروپوزال

انجام پروپوزال دارای اصول مشخصی در هر بخش می باشد و نگارش پروپوزال های نامعتبر از مقالات نامرتبط و نامعتبر دارای کمترین هزینه برای دانشجویان می باشد اما این پروپوزال های اشتباه در صورتی که تأیید شوند، اول دردسر خواهند بود. به دلیل این که پروپوزال در حقیقت یک طرح پیشنهادی برای انجام مراحل صفر تا صد پایان نامه می باشد. در نتیجه تصویب اشتباه در هر بخش از پروپوزال منجر به مشکلات دانشجو در ادامه مراحل پایان نامه می شود. از طرفی، اساتید حتی در صورت تأیید موضوع یا پروپوزال، هیچ تعهدی برای انجام درست پایان نامه نخواهند داشت. برای درک بهتر این موضوع، برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت بازرگانی ، باید مقالات معتبر و مرتبط با موضوع در بخش پیشینه تحقیق پروپوزال بررسی گردد و براساس آن ها نوآوری و جنبه های جدید بودن موضوع مشخص گردد و اگر مقالات خوانده شده نامعتبر یا نامرتبط باشند منجر به مشکلات بعدی دانشجو در انجام مراحل پایان نامه از جمله فصل دوم می گردد. در مثال رشته مدیریت بازرگانی، اگر هر یک از این بخش های پروپوزال به درستی نوشته نشده باشد، در صورت تصویب پروپوزال، دانشجو دچار هزینه های متعددی می گردد که نتیجه مطلوبی را نیز نخواهد داشت. هزینه انجام فصل های پایان نامه و زمان صرف شده برای آن باید ارزش وقت و زمان برای دستیابی به نتیجه نهایی را داشته باشد. در غیر این صورت هر هزینه و قیمتی که برای پایان نامه داده شود، ارزشی نخواهد داشت.

نقش زمان و هزینه در انجام پایان نامه

هزینه فصل اول و دوم

فصل اول در حقیقت تکمیل شده پروپوزال خواهد بود امابرای فصل دوم نیازمند هزینه های ترجمه مقالات معتبر، طبقه بندی و دسته بندی هر یک از مقالات جهت نگارش تخصصی هر تیتر در فصل دوم و سپس شناسایی متغیرهای پژوهش می باشد که نیازمند زمان زیاد و دانش تخصصی محقق برای جستجو آن ها می باشد. هزینه انجام پایان نامه های بدون بررسی مقالات معتبر و کپی کاری شده از پژوهش های دیگران دارای کمترین هزینه خواهد شد ولی ادامه مراحل علمی پایان نامه از قبیل تهیه پرسشنامه، جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده ها و سپس نتیجه گیری را به طور کلی با مشکلات علمی روبرو خواهد کرد که نشانگر عدم کیفیت پایان نامه خواهد بود. نمونه ای از این مراحل برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت گردشگری ، باید مقالات معتبر در حوزه گردشگری خوانده و سپس براساس آن ها متغیرهای کلیدی از مقالات پیشین شناسایی و رفرنس دهی گردد و عدم انجام این مراحل به منزله ی عدم پذیرش علمی فصل سوم، چهارم و سپس پنجم پایان نامه خواهد بود. در نتیجه، هزینه فصل اول و دوم محقق علاوه بر دانش تخصصی و ترجمه مقالات، شامل هزینه تایپ و ویراستاری می باشد. انجام پایان نامه های کپی کاری شده نیاز به هیچ یک از این هزینه ها نخواهد داشت ولی در ادامه مشکلات عدم پذیرش پایان نامه توسط اساتید را ایجاد خواهد کرد که دانشجو موظف به انجام دوباره کاری و دوباره هزینه کردن برای انجام درست هر یک از این مراحل می باشد.

هزینه فصل سوم

فصل سوم پایان نامه نیازمند جمع آور ی اطلاعات مورد نیاز است که باید توسط دانشجو انجام گردد. گردآوری اطلاعات شامل توزیع پرسشنامه در مطالعه موردی پژوهش است. به طور مثال در انجام بهترین پایان نامه روانشناسی ، پرسشنامه باید بین گروه یا افراد مشخص شده در مطالعه موردی پژوهش جهت مطالعه بر روی مسائل روانشناختی افراد یا گروه مشخص شده انجام شود. نوع پرسشنامه تهیه شده در رشته روانشناسی نیز اغلب از پرسشنامه های استاندارد بوده است. عدم جمع آوری اطلاعات در فصل سوم، به منزله ی کپی کاری و داده سازی تمام فصل های چهارم و پنجم پایان نامه است که دارای هیچ ارزش هزینه ای نمی باشد.

هزینه فصل چهارم

در این فصل، محقق باید داده های گردآوری شده در فصل قبلی را با استفاده از دانش تخصصی روش تحقیق تجزیه و تحلیل نماید. هزینه انجام درست این فصل دارای هزینه های بسیار زیادی از قبیل دانش تخصصی روش تحقیق و نرم افزار و زمان زیاد برای تحلیل آن می باشد.

هزینه فصل پنجم

در صورتی که فصل های قبلی به درستی انجام شده باشد، هزینه این فصل شامل بررسی و تحلیل مقالات پیشین در فصل دوم و سپس تحلیل داده ها در فصل چهارم است.

آموزش تخصصی مراحل انجام پایان نامه

آموزش هر یک از مراحل پایان نامه را می توانید از دوره های تخصصی مهرداد حمصیان در سایت mehrdadcivil.com دریافت نمایید که منجر به کاهش هزینه های اشتباه دانشجو و انجام درست هر مرحله می گردد.

ارائه جلسه دفاع پایان نامه

معرفی بهترین مؤسسه انجام تخصصی پایان نامه

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پایان نامه و جلسه دفاع با شماره ارتباطی ٠٩١٣٣٨۶٢٧٧۶ در تلگرام و واتس آپ در ارتباط باشید ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولویت با پیام های تلگرامی است).)با تشکر از همکاری شما). انجام پایان نامه در اصفهان ، تهران، مشهد و دیگر شهرهای ایران و کشورهای جهان براساس اصول علمی در این مؤسسه انجام می گردد.با توجه به این که اکثر مشکلات متداول دانشجویان در انجام پایان نامه ناشی از عدم آگاهی و آموزش تخصصی این مراحل علمی می باشد ؛ برای آموزش تخصصی تر هر یک از این این مراحل می توانید با سرمایه گذاری بر روی این دوره های تخصصی پروپوزال، پایان نامه و همچنین دوره جامع آموزشی جلسه دفاع که در سایت mehrdadcivil.com قرار داده شده است، آن ها رو تهیه فرمایید.

هزینه پاورپوینت جلسه دفاع

هزینه انجام پاورپوینت جلسه دفاع ، شامل دانش تخصصی در مورد هر یک از مراحل از نحوه انتخاب موضوع پایان نامه تا نگارش هر یک از فصل ها براساس طراحی آموزشی و ترتیب اسلایدها می باشد.همچنین، در انجام بهترین پایان نامه دکتری مدیریت ، حساسیت هر یک از این مراحل گفته شده بسیار مهم تر و دقیق تر است.در مقطع دکتری، هر یک از مراحل باید علاوه بر رعایت اصول، از دانش تخصصی در جزئیات را هم باید اضافه کرد. انجام پایان نامه عالی باید همراه با رعایت اصول و دانش تخصصی در مرحله باشد و هزینه تهیه پاورپوینت جلسه دفاع، نیازمند زمان و دانش تخصصی در مورد طراحی آموزشی ساخت هر اسلاید براساس مراحل پایان نامه می باشد. هزینه نمودن برای پاورپوینت های کپی شده از مطالب پایان نامه دارای هیچ ارزش و قیمتی نمی باشند و همچنین مشکلات دانشجویان را همچنین دوبرابر در ارائه سخت تر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید