لذت خرید از دل گیلان بدون سفر

لذت خرید از دل گیلان بدون سفر برای هر کسی جذاب است. سوغات شهر گیلان جزو لذیذ ترین و محبوب ترین محصولات غذایی به حساب می آیند. به همین دلیل حتی خیلی از افراد، صرفا برای خرید زیتون ، برنج، چای …به این شهر شمالی ایران سفر می کنند. البته که امروزه با به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی، دیگر محدودیت های جغرافیایی از بین رفته اند. به همین دلیل خیلی از افراد بدون سفر به گیلان، محصولات بومی این شهر را می خرند.

لیست ۱۶ تایی از بهترین سوغات گیلان و معرفی‌شان | مجله پینورست :مجله پینورست

محبوب ترین محصولات شهر گیلان

یک سری محصولات غذایی محبوب در گیلان وجود دارند که می توانید آن ها را بدون سفر به گیلان به صورت اینترنتی سفارش دهید. در ادامه به محبوب ترین این محصولات می پردازیم.

 

۱.     برنج گیلان؛ طلای سفید

برنج گیلان به عنوان یکی از اصلی ‌ترین محصولات کشاورزی این استان شناخته می ‌شود. آب ‌و هوای مرطوب و خاک مناسب این منطقه شرایط ایده‌آلی برای کشت برنج فراهم کرده است. بهترین برنج های شهر گیلان شامل موارد زیر هستند.

  • برنج طارم: از نظر عطر و طعم بسیار ممتاز است.
  • برنج هاشمی: به دلیل دانه بلند و پخت آسان، در بازار بسیار محبوب است.

استاندار گیلان: تولید محصولات کشاورزی استان هشت درصد افزایش یافته است -  ایرنا

۲.     زیتون؛ هدیه ‌ای از طبیعت گیلان

زیتون رودبار یکی از محصولات برجسته گیلان است که به دلیل شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز این منطقه، زیتون‌ هایی با کیفیت بالا و طعم لذیذ تولید می ‌شود. این زیتون ‌ها به دو صورت سبز و سیاه عرضه می‌شوند و در تهیه بسیاری از غذاهای سنتی و همچنین به‌ عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

۳.     زیتون پرورده؛ طعمی متفاوت از گیلان

زیتون پرورده یکی از محبوب ‌ترین چاشنی ‌های سفره ایرانی است که اصالت آن به گیلان باز می‌گردد. این محصول از ترکیب زیتون با مواد اولیه‌ای مثل رب انار، گردو، سبزی ‌های محلی و سیر تهیه می ‌شود و به‌ عنوان یک پیش‌غذا یا همراه غذا های اصلی سرو می‌گردد.

 

۴.     سبزی‌های شمالی؛ عطر و طعم طبیعت گیلان

گیلان به دلیل شرایط آب ‌و هوایی و خاک مناسب، محل رویش انواع سبزی‌ های محلی است که در تهیه غذاهای سنتی شمالی به کار می‌ روند. این سبزی ‌ها نه ‌تنها طعم غذا ها را بهبود می ‌بخشند، بلکه به دلیل غنی بودن از ویتامین‌ها و مواد معدنی، از نظر ارزش غذایی نیز بسیار ارزشمند هستند. به طور مثال سبزی چوچاق در بسیاری از غذا های شمالی استفاده می شود و عطر فوق العاده ای به غذا می بخشد.

 

چگونه بدون سفر به گیلان از این شهر خرید کنیم؟

خوشبختانه این روز ها با به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی می توانید بدون سفر، از شهر گیلان خرید کنید. اما باید مراقب باشید که دقیقا محصول شهر گیلان به شما فروخته شود؛ در واقع نباید در دام محصولات تقلبی بیفتید. در این بین معتبر ترین فروشگاهی که محصولات شهر گیلان را ارائه می دهد، فروشگاه گیلانیتو است. فروشگاه گیلانیتو به صورت اینترنتی و به عنوان نماینده ای از شهر گیلان، به تمام نقاط ایران محصولات خود را ارائه می دهد.

از طریق وب سایت گیلانیتو می توانید برنج گیلان، زیتون، زیتون پرورده، روغن زیتون و با کیفیت ترین سبزی های شمال را خریداری کنید. همچنین اگر در شهر مشهد حضور دارید، می توانید به صورت حضوری و بدون سفر به گیلان، از این برند معتبر خرید خود را انجام دهید.

 

مزایای خرید از گیلانیتو

با خرید از گیلانیتو تحت مزایا و شرایط عالی قرار می گیرید. به طور مثال دیگر هزینه ای برای سفر به گیلان پرداخت نمی کنید و در عین حال، بهترین و مرغوب ترین محصولات گیلان را می خرید. با خرید از گیلانیتو، مطمئن خواهید بود که محصول اصل به دستتان می رسد؛ چرا که محصولات موجود در فروشگاه گیلانیتو، مستقیما از شهر گیلان دریافت و به مشتری ها ارائه داده می شوند.

 

سخن پایانی

زمان از هر چیز دیگری ارزشمند تر است؛ لذا برای یک خرید ساده، اصلا وقت خود را تلف نکنید و در لحظه با کیفیت ترین محصولات شهر گیلان را به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید