اگر تجربه خرید شیشه نوزاد را داشته باشید فیلیپس اونت را بعنوان یکی از اسمهای پرتکراری که از دیگران می شنوید به یاد دارید شرکتی که تبحر بالایی در ساخت شیشه شیر خوب برای نوزادان دارد و رضایت خاطر خیلی از مصرف کننده ها را طی سالهای اخیر جلب کرده است . اما این مهم چگونه به دست آمده است برای این که این موضوع را باز کنیم بیایید به شعار او توجه کنیم که میگوید کوچکترین جزئیات مهمترین تفاوتها را رقم می زنند این توصیه هم قشنگ هست هم واقعا” درست یعنی بخوبی میتواند برای هر سازنده ایی خط مشی باشد که اگر در ریزه کاری ها محصولش دقت کند میتواند ساخته ای متمایز نسبت به رقبایش داشته باشد که با استقبال از سوی بازار مواجه شود .

اما شیشه شیر اونت چه ویژگی هایی دارد که آنرا مقبول ساخته است . اول طراحی چشم نواز وقتی نگاه به این شیشه شیر می کنید خصوصا نمونه نچرال شاید او را زیباترین شیشه موجود در بازار سیسمونی بدانید بطور کلی در هر محصولی شاید بتوانیم زیبایی را قدم اول در موفقیت بدانیم یعنی برای موفقیت یک محصول در وهله اول اون باید قشنگ باشد از نظر مردم که فیلیپپس این مهم را در لوازم سیسمونی خود بخوبی رعایت می کند یعنی دیگر ساخته هایش همچون لیوان بچگانه یا پستانکها نیز به همین سبک خیلی زیبا هستند اصلا وقتی صحبت امروز ما در خصوص کالای کودک یا همان سیسمونی هست اینجا شاید زیبایی بصری از دیگر جاها مهمتر هم باشد یعنی بکارگیری رنگهای شاد نیز شکلک های فانتزی میتواند موفقیت محصول را بیشتر هم بکند .

مورد بعدی کیفیت ساخت است باز اینجا نیز بمانند دیگر جاها متریال خیلی اثرگذار است یکی از نظر سلامت بچه یکی از حسی که به خریدار منتقل می کند شیشه شیر باید با استانداردهای مشخص تولید لوازم نوزادی مثل نداشتن BPA بتولید برسد خوب اونت نه تنها در شیشه که در خیلی دیگر از محصولات سیسمونی خود این مهم را رعایت می کند روی بسته بندی ها هم برای شما قید کرده است خلاصه ما از جزئیات دقیق موادی که در یک ساخته بکار می رود اطلاع نداریم فقط خود کسی که می سازد میداند از چه چیزهای ساخته است اما نگاه کردن میتواند تا حدود زیادی به ما بگوید کالا با کیفیت است یا خیر لمس کردن یا حتی بو کردن مثلا فکر کنید دو شیشه شیر نوزاد را کنار هم گذاشته اید خوب حتی با نگاه کردن بدانها هم میتوانیم متوجه شویم کدامیک کیفیتی بالاتر به نسبت آن یکی دارد فیلیپس اونت در این خصصوص کم نمی آورد در زمره با کیفیت ترین های قابل دسترسی است بخصوص با آن سر شیشه جالبش در مدل طبیعی .

وجود تنوع بخصوص برای کالایی که با جزئیات همراه است الزامی ست یعنی وقتی طیف متفاوتی از مشتریان قرار است از یک محصول بهره گیری داشته باشند باید آن کالا بتواند تا حد ممکن همه گیری داشته باشد حالا شاید بپرسید چه تنوعی همه نوزادان که یک جور بدنیا می آیند اما اینطور نیست تفاوت انسانها از همان روز اول بارز است کودکان با وزن های متفاوتی پا بدنیا می گذارند یکی زودتر بدنیا می آید حالا یک هفته یا یک ماه و بیشتر وزنگیری هم متفاوت است یک فرزند سریعتر رشد می کند دیگری کندتر پس برای هر کدام شیشه شیر متفاوتی نیاز داریم در سایزهای مختلف بخصوص با سر شیشه هایی که خروجی های متنوعی داشته باشد از نظر جریان سرعت شیر بیرون آمده . اونت مثل دیگران پاسخ به این نیاز را داده است یعنی از شصت میلی که بدان نیم قطره گوئیم شیشه دارد تا ۳۳۰ که بالاترین حجم در دسترس است بالطبع هر کدام از اینها برای سنی مخصوص کاربرد دارند شیشه شیر اونت مناسب روزهای آغازین همان صد و بیست و پنج است پر کاربرد ترین سایز ۲۶۰ میلی است سایز نیم قطره هم برای بچه های خیلی کوچولو که زود بدنیا می آیند هست از نظر سرشیشه هم که از سایز صفر تا چهار دارد دو مدل سرلاک خوری و خطی متغیر هم دارد که هر کدام کاربردهای جالبی روی شیشه شیر از خود نشان می دهند .

سابقه چیزی نیست که به این راحتی بدست بیاید شما اگر یک ساخته جدید را به بهترین نحو هم بسازید وقتی اسم و رسمی ندارید خیلی سخت است که آنرا در بازار جا بیندازید حالا از این جهت میگوئیم که فیلیپس اونت سالهاست که در این حوزه برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده این هم به تحقیق و ارائه محصولات کاربردی برمیگردد پس مخاطبان هدف سیسمونی با دیدن نام تجاری آن روی کالایی سریع به آن اعتماد می کنند بخصوص فیلیپس که مالک اونت هم هست برای خود نامی بسیار دیرینه پرآوازه است خلاصه شیشه شیر این شرکتی که حدود سی سال بیشتر حتی تجربه در این حوزه دارد برای دیگران رقیبی سرسخت از منظر اعتبار است البته هستند کسانی که طی چندین سال توانسته اند با ابتکاراتی جالب خود را در فروشگاه های سیسمونی ارائه بدهند مثل بدنه سیلیکونی ها که مشتریان از انها استقبال کردند

نوآوری لازمه کار خوب اندکی قبل راجع به اهمیت قدمت در فروش هر بازاری گفتیم ولی پیشینه ای که همراه با بروز بودن نباشد دیر یا زود کنار می رود خوب فیلیپس اونت اهمیت این موضوع را می دانست درست بود که سالها با شیشه شیر ضد کولیک و نفخ موفق کلاسیک خود توانسته بود سهم مهمی از سیسمونی فروشی ها را برای خود کند اما دست از توسعه برنداشت تا اینکه با معرفی سری نچرال توانست بسیار موفق تر از پیش عمل کند هم اینجا هم بود که خیلی بیشتر شناخته شد همین نچرال هم مدام تحت بروزرسانی هست مثلا در بخش سر شیشه با عمل به همان توجه به جزئیات خلاصه لازمه کار در بیزنس امروزی همگام با سرعت پیشرفت است حتی شاهد بودیم که شیشه شیر اونت کلاسیک که بعدتر کلاسیک پلاس شد پس از سالها با تعبیه یک بخش سبز رنگ که باعث عملکرد خیلی خوب در ضدنفخ بودن میشد باز طراحی شد تا نسل انتی کولیک متولد شود که خیلی مشتریان خرید سیسمونی هم از آن استقبال کردند طوریکه رقیب جدی سرشیشه مشابه سینه طبیعی شد حالا قرار است شرایطی برای قرار دادن آن سوپاپ روی دیگر شیشه های نوزاد این خط تولید هم مهیا شود . در خصوص چند سرفصل موفقیت یک شیشه شیر نام اشنای فروشگاه های لوازم کودک سخن گفتیم میتوان به خیلی ظرافت های دیگر هم اشاره کرد که سعی می کنیم در آینده بدان ها نیز بپردازیم تا شما را هر چه بیشتر با ظرافت های بازار بامزه لوازم نوزادی همان سیسمونی بیشتر آشنا کنیم .

اشتراک گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *