چگونه کولر گازی را خاموش کنیم؟

کولر گازی یکی از محصولات مورد نیاز برای هر محیطی است. استفاده از این محصول بسیار بالا است. همینطور با توجه به تغییرات اقلیمی و آب و هوایی امروزی، نیاز است که کولر گازی در هر محیطی وجود داشته باشد. این محصول توسط برندهای متفاوتی عرضه می‌شود. این برندها شامل ال جی، سامسونگ، بوش، گری، اجنرال، جنرال، ایوولی، وستینگ هاوس و … است. این برندها تولیدات باکیفیت دارند. همینطور تمامی کولرهای گازی این چند برند در ایران موجود است. برای اینکه خرید یک کولر گازی عالی را را انجام دهید، تنها نیاز است به یک سری نکات توجه داشته باشید. برای مثال یکی از این نکات نوع آب و هوای سازگار محصول و ظرفیت آن است. همینطور کار کردن درست با کولر گازی بسیار مهم است. حتما در روشن یا خاموش کردن کولر گازی برای شما مشکل پیش آمده است و به این مقاله مراجعه کرده‌اید. در ادامه راه حل‌هایی را برای چگونه کولر گازی را خاموش کنیم، عرضه می‌کنیم.

 چگونه کولر گازی را خاموش کنیم؟

استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

ریموت کنترل اولین محصول برای خاموش و روشن کردن کولر گازی است. هنگام خرید این محصول، همراه با آن ریموت کنترل کولر گازی نیز عرضه می‌شود. این ریموت کنترل دارای یک سری دکمه است. این دکمه‌ها کارهای مختلفی انجام می‌دهند که یکی از آنها برای خاموش و روشن کردن است. دکمه پاور دارای علامت مخصوص خود است که به صورت یک دایره و خط وسط آن حک می‌شود.

خاموش کردن کولر گازی با دکمه پاور

برای اینکه بدانید چگونه کولر گازی را خاموش کنیم؟ بر روی پنل داخلی کولر گازی نیز یک دکمه پاور قرار دارد. البته برخی از کولرهای گازی این دکمه را ندارند و کنترل آنها تنها ریموت است. از این دکمه قرار داده شده بر روی بدنه نیز می‌توانید برای خاموش کردن کولر گازی استفاده کنید. کار این دکمه پاور روی بدنه با دکمه پاور روی ریموت کنترل به یک صورت است و تفاوتی ندارد. هردو دکمه از یک قسمت قطعی برق را انجام می‌دهند.

استفاده از اپلیکیشن برای کولر گازی‌های هوشمند

برخی از کولر گازی‌های جدید دارای اپلیکیشن هستند. این کولرهای گازی، هوشمند نامیده می‌شوند. کولر گازی هوشمند دارای نرم افزار یا یک اپلیکیشن مختص به برند خود است. این برنامه را می‌توانید بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و کنترل کولر گازی را از آن قسمت انجام دهید. خاموش کردن کولر گازی نیز یکی از این موارد است که در اپلیکیشن مخصوص برند کولر گازی وجود دارد.

به کار بردن کلید قطع کننده مدار

چگونه کولر گازی را خاموش کنیم؟ نمی‌دانید کولر گازی را خاموش کنید یا ریموت کنترل را گم کرده‌اید و محصول شما هوشمند نیست؟ کلید قطع کننده مدار راه حل شما است. این قطعه به راحتی قطع برق را بدون تغییر درجه در کولر گازی انجام می‌دهد. البته اگر گاهی کولر گازی روشن نشد، این کلید را چک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها