کد دادن ریموت کرکره برقی - تصویر 1
معرفی کسب و کار

کد دادن ریموت کرکره برقی

تیر ۲, ۱۴۰۳ 4۰21

اگر قصد کددهی ریموت کرکره برقی را دارید و یا میخواهید تنظیمات ریموت کرکره برقی را حذف کنید و تنظیمات جدیدی در آن ایجاد کنید در این مقاله میخواهیم شما را با روش های مختلف کد دادن ریموت کرکره برقی آشنا کنیم. برای دریافت آموزش تصویری ست کردن ریموت کرکره برقی به صورت گام به گام میتوانید به صفحه ست کردن ریموت کرکره برقی مراجعه کنید.

مجموعه همتا یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش انواع کرکره برقی، ریموت کرکره برقی، درب اتوماتیک، جک پارکینگ، شیشه بالکنی و پرده برقی میباشد. شما میتوانید جهت خرید باکیفیت ترین محصولات به وبسایت مجموعه همتا به نشانی www.hamtadoor.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۵۵۴۴۱۴۵۰ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ مشاوره رایگان در مورد نحوه تنظیم ریموت کرکره برقی، خرید انواع محصولات این مجموعه با حذف واسطه ها دریافت نمایید.

کد دادن ریموت کرکره برقی

به طور کلی آنچه در آموزش کد دادن ریموت کرکره برقی اهمیت زیادی دارد آشنایی با انواع ریموت ها با فرکانس های مختلف میباشد. کد دادن ریموت کرکره برقی به ۴ دسته طبقه بندی میشود : ریموت های دیپ سوییچ، هاپینگ، لرنینگ و بلوتوثی با فرکانس های ۴۳۳ ، ۳۱۵ ، ۳۵۰ و ۸۶۸ مگاهرتز.

برای کددهی و یا تغییر کد ریموت درب پارکینگ و تغییر کد ریموت درب کرکره ای باید ابتدا اقدام به خام کردن ریموت درب کرکره ای و سپس کددهی دوباره ریموت درب پارکینگ کنید. برای خام کردن ریموت درب پارکینگ باید دو دکمه بزرگ A و B و یا دکمه های قفل و باز را برای ۲۰ الی ۳۰ ثانیه نگه دارید. با این کار ۳بار چراغ چشمک میزند. در این حالت باید هم با یک انگشت خود دکمه A یا ۱ را فشار دهید و با انگشت دیگر خود دکمه سوم را ۳ بار فشار دهید تا چراغ چشمک زن بدون وقفه چشمک بزند. پس از این مرحله وقتی دست خود را از روی دو دکمه بردارید دیگر چراغ روشن نمیشود و عملکردی رخ نمیدهد که این نشان دهنده خام شدن ریموت درب کرکره ای میباشد.

در ادامه این مقاله انواع روش کددهی ریموت کرکره برقی به همراه دستورالعمل برای شما ارائه شده است که میتوانید به راحتی اقدام به کد دادن ریموت کرکره برقی کنید.

در صورتی که قصد خرید کرکره برقی را دارید و میخواهید جدیدترین مدل های درب های کرکره ای را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید میتوانید به صفحه کرکره برقی مراجعه کنید تا ضمن مشاهده مدل های متنوع کرکره برقی لیست قیمت روز و آنلاین این کرکره ها را دریافت کنید.

کددهی از طریق ریموت بلوتوثی

کددهی از طریق ریموت بلوتوثی به این صورت میباشد که شما باید ریموت مورد نظر را کنار ریموت دیگر قرار دهید تا عملیات کددهی به روش بلوتوثی به صورت اتومات انجام شود. دقت داشته باشید که قبل از کددهی از طریق ریموت بلوتوثی ریموت را خام کنید تا عملیات کد دهی انجام پذیرد. در صورتی که کلید ریموت را فشردید و چراغ روشن شد این نشان میدهد که ریموت کد دهی شده است.

گاهی ممکن است ریموت کرکره برقی شما گم و یا خراب شده باشد و بخواهید بدون نیاز به ریموت درب کرکره ای را باز و بسته نمایید. در این وضعیت شما میتوانید با راهکار هایی که در مقاله باز کردن کرکره برقی بدون ریموت آموزش داده ایم به راحتی بدون ریموت درب کرکره ای را باز و بسته نمایید.

آموزش کد دهی ریموت کرکره برقی هاپینگ

در اوین مرحله از آموزش کد دهی ریموت کرکره برقی هاپینگ باید به شما بگوییم کددهی ریموت هاپینگ کرکره برقی تنها به وسیله دکمه لرن برد اصلی موتور کرکره برقی امکان پذیر است. برای تنظیم ریموت به شیوه هاپینگ، ابتدا درب برد کرکره را که معمولا نزدیک کرکره نصب شده است، باز کنید. سپس کلیدی به نام “LERN” یا “code” را پیدا نمایید. دکمه “لرن” را یک بار فشار دهید و سپس رها نمایید. یک چراغ LED کوچک که درون برد تعبیه شده است روشن خواهد شد. سپس برای کد دادن ریموت کرکره برقی کلید ریموت را به مدت ۲ ثانیه فشار دهید و رها کنید. چراغ LED که روی برد قرار گرفته است شروع به چشمک زدن خواهد کرد و کدگذاری ریموت را اعلام مینماید. شما میتوانید هر تعداد ریموت هاپینگ را به همین روش کدگذاری کنید.

گاهی ممکن است باز نشدن درب کرکره برقی به دلیل به هم خوردن تنظیمات درب باشد. اگر نمیدانید در زمان به هم خوردن تنظیمات کرکره برقی چکار کنید میتوانید آموزش کاربردی ما را در این راستا در مقاله بهم خوردن تنظیم کرکره برقی مطالعه کنید.

3B0B0092 4F5B 476A A5Bd 6F0B400Bf661

کددهی از طریق برد اصلی درب کرکره برقی

در مرحله اول کددهی از طریق برد اصلی درب کرکره برقی شما باید درب برد کرکره برقی را باز نمایید و کلید LERN ویا code را پیدا نمایید و آن را یک بار فشار دهید. در این مرحله از آموزش کد دادن ریموت کرکره برقی باید روشن شدن چراغ ال ای دی را مشاهده کنید که در این مرحله باید کلید روی برد کرکره برقی را برای ۲ ثانیه فشار دهید و رها نمایید. در این مرحله از کددهی از طریقی برد اصلی درب کرکره برقی چراغ چشمک میزند و نشان میدهد کد دهی ریموت درب کرکره برقی انجام شده است.

76E9895E E88F 45E3 9D3A 2D79E909C285

کددهی ریموت کرکره برقی با کد لرنینگ

روش ایجاد کد جدید برای ریموت کرکره برقی به کمک کد لرنینگ یکی از روش های موثر میباشد. برای شروع کددهی ریموت با کد لرنینگ Code Learner، باید درب برد ریسیور یا گیرنده که در کنار کرکره برقی قرار دارد را باز کنید. سپس باید کلید CODE یا LERN را به مدت ۲ ثانیه فشار داده و سپس آن را رها کنید.

در این مرحله از کددهی ریموت با کد لرنینگ Code Learner، لامپ LED کوچکی روی برد داخلی روشن میشود. سپس برای تنظیم ریموت، کلید روی ریموت را به مدت ۲ ثانیه فشار دهید و سپس آن را رها کنید. روشن شدن کلید و شروع چشمک زدن نشان دهنده شروع فرآیند کددهی است. این روش برای تنظیم مدارهای فرمان دهنده که از استاندارد لرنینگ پشتیبانی میکنند مناسب میباشد.

پیشنهاد بررسی: علت پایین نیامدن کرکره برقی

کد دهی ریموت کرکره برقی به روش کد فیکس

در روش کد فیکس Fix Code باید این را بدانید که در داخل گیرنده ریموت کنترل کد فیکس، یک دیپ سوئیچ جای داده شده است که برای کاربردهای روشن و خاموش کردن استفاده میشود. این ریموت دارای جامپری است که قادر به تنظیم عملکرد دیپ سوئیچ در گیرنده است. برای اینکه جامپرهای ریموت کد فیکس قادر به کنترل دیپ سوئیچ شوند، در کد دهی ریموت کرکره برقی به روش کد فیکس لازم است دیپ سوئیچ ها لحیم شوند که این کار ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. جامپرها تنها در شرایط خاصی قادر به نصب در ریموت هستند که این امر ممکن است امنیت ریموت را کاهش دهد. به همین دلیل، ریموت کنترل‌های کد فیکس به راحتی قابل کپی برداری هستند.

کددهی ریموت موتور توبلار کرکره برقی

کددهی ریموت موتور توبلار کرکره برقی نیز مانند روش های گفته شده در قسمت بالا انجام میشود و شما میتوانید از انواع روش کددهی و یا تنظیم کد ریموت درب اتوماتیک که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم استفاده کنید. کددهی ریموت موتور توبلار کرکره برقی به این صورت است که باید دکمه سیاه رنگی که روی برد کرکره برقی است را فشار دهید و دکمه learn را نگه دارید تا ال ای دی روشن شود. در این حالت یکی از دکمه های ریموت کرکره برقی را برای ۲ ثانیه نگه دارید تا ریموت کرکره برقی ست شود.

کددهی ریموت موتور ساید کرکره برقی

کددهی ریموت موتور ساید کرکره برقی مانند روش های قبلی میباشد با این تفاوت که در بعضی از کرکره برقی های ساید دکمه لرن وجود ندارد و شما باید به دنبال دکمه مربع و فلش پایین روی برد ups ریموت باشید. با استفاده از راهنمای کرکره برقی ساید میتوانید به راحتی اقدام به ست کردن ریموت کرکره برقی ساید نمایید. اگر در مورد آموزش۰ تا ۱۰۰ تغییر کد ریموت درب پارکینگ سوالی دارید که در این قسمت به آن پاسخ داده نشده بود میتوانید با همکاران ما در مجموعه همتا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کد دهی دوباره ریموت با کپی کردن از روی یک ریموت دیگر

تا این قسمت مقاله با انواع روش های کد دادن ریموت کرکره برقی آشنا شدید و در این قسمت میخواهیم شما را با کد دهی دوباره ریموت با کپی کردن از روی یک ریموت دیگر آشنا کنیم. برای کد دهی دوباره ریموت با کپی کردن از روی یک ریموت دیگر باید بلافاصله بعد از خام کردن ریموت کپی کننده، ریموت قبلی را با ریموت جدید (ریموت کپی کننده) همگام کنیم. برای این کار، باید دکمه های مشابه را کپی کنیم.

ابتدا همان طور که آموزش کد دادن به ریموت یو پی اس موتور کرکره برقی توضیح داده شد دکمه فعال را بر روی ریموت قدیمی فشار داده و نگهدارید. سپس دکمه متناظر آن را بر روی ریموت جدید (ریموت کپی کننده) فشار داده و نگه دارید تا کپی شود. با چند چشمک در ریموت جدید متوجه خواهید شد که کد کپی شده است. این کار را برای همه دکمه ها تکرار میکنیم و اطمینان حاصل میشود که هر دکمه از ریموت قدیمی در ریموت جدید کپی شده است.

در این مقاله تلاش کردیم شما را با روش های کد دادن ریموت کرکره برقی و اهمیت تغییر کد ریموت درب پارکینگ و کرکره برقی آشنا کردیم. اگر سوالی در مورد روش های کد دهی ریموت کرکره برقی دارید و یا میخواهید کرکره برقی جدیدی خریداری کنید و از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید میتوانید با همکاران ما در مجموعه همتا از طریق شماره های ۰۲۱۵۵۴۴۱۴۵۰ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ تماس بگیرید و یا با مراجعه به وبسایت مجموعه همتا به نشانی www.hamtadoor.com اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×