۹ مانیکور ترند پاییزی به پیشنهاد سلنا گومز برای پاییز ۱۴۰۳

سلنا گومز، با بیش از ۴۰۰ میلیون فالور در اینستاگرام حرف اول را در دنیای مد می‌زند، این ستاره یک میلیاردر خود ساخته است که دارایی های او تقریبا ۱.۵ میلیارد دلار می‌رسد، سلنا چند سال پیش به خاطر فعالیت‌های بشر‌دوستانه اش سفیر یونیسف شد.

این سلبریتی معروف یک برند لوازم آرایشی از جمله لاک ناخن، کرم پودر و …  به نام Rare Beauty دارد و  شعارش این است که “زیبایی شما منحصر به فرد” است. او با بهترین مانکوریست‌های هالیوودی چه برای حضور در جشنواره‌های مختلف و چه در تولید انواع لاک و طرح‌های ناخن همکاری می‌کند. در ادامه ۱۰ مانیکور جذاب پاییزی که سلنا و تیمش به عنوان ترند‌های امسال معرفی کرده اند را می‌بینید.

سلنا گومز

سلنا گومز همواره مانیکورهای متفاوت و خاصی دارد؛ او در جشنواره‌های مختلف از طراحی‌های ظریف و کلاسیک و شیک برای مانیکور و کاشت ناخن خود استفاده می‌کند. تام بچیک Tom Bachik مانیکوریست سلنا است، او ناخن‌های با بسیاری از سلبریتی های هالیوودی از جمله مارگو رابی را مانیکور و طراحی می‌کند و تام بچیک پیشنهادهای جذابی برای طرح‌های پاییزی مانیکور امسال ۱۴۰۳، داده است، پس اگر به دنبال ایده‌هایی جذاب پاییزی هستید، کارهای او می‌تواند منبع الهام بخش شما باشند.

ترندهای مانیکور پاییز ۲۰۲۴

تابستان با رنگ‌های روشن و شاد مانند صورتی‌های پررنگ و آبی‌های ساحلی تمام شد، الان وقت رسیدن پاییز زیبا، با رنگ‌های تیره‌تر و گرم‌تر است.

 

مانیکور آجری

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کاشت ناخن در این فصل، رنگ آجری است، رنگ آجری آدم را یاد برگ‌های ریخته شده در خیابان و نور ملایم آفتاب بر خانه‌های قدیمی می‌اندازد. این رنگ در تمام فصل ها پرطرفدار است چون زیبا و ظریف است ، رنگ آجری مورد علاقه بسیاری از هنرمندان هالیوودی است. سلنا گومز جدید عکسی با مانیکوری به رنگ آجری در اینستاگرام خود گذاشت.

 مانیکور آجری

مانیکور تمشکی تیره

 چوی، مانیکوریست و بنیان‌گذار برند محبوب لاک  JINsoon می‌گوید که در پاییز امسال، ترند ناخن رنگ تمشکی تیره است. این جذاب و جسورانه، جلوه‌ای خاص به مانیکور می‌‌دهد.

 مانیکور تمشکی تیره

مانیکور سبز زیتونی

 رنگ سبز زیتونی، یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار این فصل است. این رنگ جایگزین رنگ‌های سبز و آبی روشن تابستانی است و با حال و هوای خنک پاییز بسیار هماهنگ است. بچیک معتقد است که سبز زیتونی انتخابی عالی برای انتقال به فصل پاییز است.

مانیکور سبز زیتونی

مانیکور وینتج پلوم

 این رنگ با بسیار متفاوت است، انتخابی غیرمنتظره برای پاییز ۲۰۲۴ است. رنگ وینتج پلوم استایل پاییزی شما را متفاوت و جذاب می‌کند و ظاهری منحصر به فرد به دستان شما می‌دهد. 

مانیکور وینتج پلوم

مانیکور بورگاندی 

 رنگ بورگاندی یکی از رنگ‌های کلاسیک و همیشگی پاییز است. این رنگ ته‌رنگ‌های گرمی دارد، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک مانیکور شیک و زیبا هستند. خیلی از آرایشگران داخلی هم می‌گویند بورگاندی همیشه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها بین زیباجویان برای فصل پاییز است.

مانیکور بورگاندی

مانیکور خاکستری

 رنگ‌های خاکستری و با ظاهری شیک و مینیمالیستی، یکی دیگر از ترندهای پاییز ۲۰۲۴ هستند. این رنگ‌ به دلیل ظاهر ساده و در عین حال جذابی که دارند، گزینه‌ای مناسب برای افرادی هستند که به دنبال یک مانیکور شیک  هستند.

مانیکور خاکستری

مانیکور رنگ شکلاتی

 رنگ شکلاتی تیره نیز یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای پاییز است. این رنگ شیک و گرم است و یک ظاهر کلاسیک به دستان شما می‌دهد.

مانیکور رنگ شکلاتی

مانیکور آبی خاکستری ملایم

 اگر به دنبال یک رنگ متفاوت و جذاب برای پاییز هستید، رنگ آبی خاکستری ملایم انتخابی عالی است.ای رنگ انتخاب افراد جسور و هنجارشکنی است که البته به هر لباس و پوششی می‌آید.

مانیکور آبی خاکستری ملایم

مانیکور سرمه‌ای تیره 

 برای عاشقان مانیکورهای تیره، رنگ سرمه‌ای تیره یک انتخاب شیک و متفاوت است. این رنگ با داشتن ته‌رنگی نزدیک به سیاه، به ناخن‌ها ظاهری شیک و جذاب می‌دهد.

مانیکور سرمه‌ای تیره

 سالهای زیادی نیست که مانیکور وارد ایران شده ولی در همین چند سال طرفداران خیلی زیلدی پیدا کرده به طوری که از هر ۵ خانم حداقل ۳ تای آنها ناخن خود را کاشت یا ژلیش می‌کنند، اما باید توجه کنید که هر سالن ناخنی یا هر ناخنکاری معتبر نیست، باید به جای مراجعه کنید که نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت می‌کنند.

آیا کاشت ناخن خطرناک است؟ 

هرچند کاشت ناخن استایل ما را خاص و شیک می‌کند، اما باید توجه کنید که خالی از ضرر هم نیست و ممکن است مشکلاتی برای پوست و ناخن‌های شما به وجود بیاورد، در واقع خیلی از بیماری ها از جمله قارچ، عفونت باکتریایی و حتی بیماری های بسیار خطرناکی مانند ایدز، در صورت رعایت نکردن ایمنی به افراد دیگر منتقل می‌شوند.پس بهتره است که وقتی به سالن‌های زیبایی می‌روید، باید به چند نکته توجه کنید، .

 مواد شیمیایی حساسیت زا

بعضی از موادی که در لاک‌ها و کاشت ناخن استفاده می‌شوند مانند رزین توسولامید/فرمالدئید، دی‌بوتیل فتالات، تولوئن و تری‌فنیل فسفات، حساسیت زا هستند. این مواد در برخی افراد  باعث قرمزی، خارش یا ورم پوست اطراف ناخن‌ها می‌شوند، چون پوست پلک خیلی نازک است و ما ناخودآگاه به صورت دست می‌زنیم، ممکن است حتی پلک هم درگیر کند.

ناخن‌کار غیر حرفه‌ای

اگر ناخن‌کار وقتی دارد پوست اضافه کنار ناخن را می‌گیرد، دستتان را زخمی کند یا با سوهان برقی لایه‌ی زیادی از کوتیکول‌های ناخن شما را بتراشد، به ناخن آسیب زیادی وارد می‌شود. حتما تذکر بدهید که ناخن‌تان را خیلی نازک نکنند و خودتان چک کنیدکه ابزارها کامل ابزارها استریل شوند.

استون خطرناک است

استون که برای پاک کردن لاک‌ها و ژل‌ها استفاده می‌شود،  در دراز مدت باعث خشکی و شکنندگی ناخن‌ها و پوست اطراف آن می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل،  از لاک‌پاک‌کن‌هایی که بدون استون هستند و مواد مرطوب‌کننده دارند، استفاده کنید.

نور UV

برای خشک کردن ژل‌ها، ناخن‌ها باید زیر نور UV قرار بگیرند. این نور ممکن است باعث پیری زودرس پوست و حتی خطر ابتلا به سرطان پوست شود. اگرچه هنوز تحقیقات کاملی در این زمینه وجود ندارد، اما پزشکان پوست پیشنهاد می‌شود هنگام انجام ژلیش و کاشت ناخن، از کرم ضد آفتاب یا دستکش‌هایی که نوک انگشتان آن‌ها باز است، استفاده کنید تا پوست دستتان از نور UV در امان بماند.

اگر کاشت اکریلیک به درستی انجام نشود، بستر ناخن آسیب می‌بیند و باعث عفونت‌های قارچی می‌شود همچنین در زمان ریموو کردن ناخن، بدترین‌ها آسیب به دست و ناخن وارد میشود.

چه کار کنیم که مانیکور به دست ما آسیب نزند؟

برای اینکه ناخن‌های سالم‌تری داشته باشید، موارد زیر را رعایت کنید:

  • از لاک‌پاک‌کن‌های بدون استون استفاده کنید.
  • به سالن‌هایی بروید که مطمئن هستید ابزارها را ضدعفونی می‌کنند.
  • سعی کنید کوتیکول‌های ناخن را نتراشید، چون از ناخن‌ها در برابر میکروب‌ها محافظت می‌کنند.
  • در زمان مانیکور ، کرم ضد آفتاب بزنید و از دستکش محافظ استفاده کنید.

هر نوع مانیکور اگر توسط یک ناخن‌کار غیر حرفه‌ای یا در سالنی غیر بهداشتی که وسایل‌شان را استرلیزه نمی‌کنند ، انجام شود به ناخن‌ها و پوست شما آسیب می‌زند. اما اگر احتیاط‌های لازم را رعایت کنید، می‌توانید از این آسیب‌ها جلوگیری کنید.

بهترین سالن‌های کاشت ناخن در کجای تهران است ؟

 بهترین سالن‌های کاشت ناخن تهران در غرب تهران و در محله‌های صادقیه و نارمک قرار گرفته اند، لینک آنها در زیر برای شما گذاشته شده است. می‌توانید با توجه به نظرات کاربران سایت بازارول بهترین ونزدیکترین سالن به محل زندگی‌تان را پیدا کنید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها