بیمارستان آیت الله طالقانی درسال ۱۳۵۷ با ۴۲۰۰۰ متر مربع زیر بنا در ۷ طبقه بنام نقاهتگاه کمک شماره ۲ احداث گردید و در دی ماه سال ۱۳۵۸ پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نام مرکز پزشکی آموزشی و درمانی آیت ا…. طالقانی به دانشگاه شهید بهشتی واگذار گردید.
بیمارستان آیت الله طالقانی به عنوان یک مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فعالیت می نماید.
آدرس پستی بیمارستان آیت الله طالقانی :
تهران – بزرگراه شهید چمران-خیابان یمن -خیابان شهید اعرابی
جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
کد پستی بیمارستان: ۱۹۸۵۷۱۱۱۵۱
تلفن بیمارستان: ۲۳۰۳۱۱۱۱ ۲۲۴۳۲۵۶۰–۹
نوبت دهی تلفنی درمانگاه: ۲۳۰۳۱۵۰۵
دور نویس : ۲۲۴۳۲۵۷۰
پست الکترونیکی: taleghanihospital@sbmu.ac.ir
نوبت دهی تلفنی :
بیماران محترم می توانند جهت اخذ نوبت درمانگاه مورد نظر خود همه روزه با شماره تلفن ۲۳۰۳۱۵۰۵ تماس حاصل نمایند و یا جهت نوبتدهی اینترنتی به آدرس http://taleghani.nobat.sbmu.ac.ir مراجعه نمایید.
رسالت (مأموریت ) بیمارستان طالقانی
مرکز Mission پزشکی، آموزشی و درمانی طالقانی بعنوان یکی از بزرگترین مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی
شهید بهشتی با اعتقاد به ارزش های والای انسانی و با برخورداری از پزشکان بنام و کارکنان شایسته به ارائه
خدمات تشخیصی، مراقبتی، درمانی به مراجعین سراسر کشور و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به فراگیران
علوم پزشکی دانشگاه متبوع، برآنست تا به بیماران، بهترین خدمات را مطابق با استانداردهای ملی با استفاده
از تکنولوژی مناسب و رعایت مسائل ایمنی و زیست محیطی ارائه دهد.
چشم انداز (دورنما) بیمارستان آیت الله طالقانی
ما می خواهیم تا سال ۱۴۰۲ ،اولین بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شهید
بهشتی در زمینه کیفیت ارائه خدمات آموزشی و درمانی باشیم.
اهداف کلان
G1 :ارتقای مستمر کیفیت خدمات سلامت G3 : ارتقاء فرهنگ ایمنی بیمار
G2 : ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی G4 : ارتقاء مدیرت بهره وری بیمارستان
G5 :ارتقای مدیریت خطر حوادث و بلایا (مدیریت بحران بیماری کووید ۱۹)
ارزش های محوری بیمارستان آیت الله طالقانی
رعایت اخلاق حرفه ای
تحقق ایمنی بیماران و کارکنان
حقوق بیماران، همراهان، فراگیران، اساتید و کارکنان
رضایتمندی بیماران، همراهان، فراگیران، اساتید و کارکنان
Critical Success Factors (CSF) موفقیت کلیدی عوامل
جلب رضایت بیماران
ارتقاء سطح دانش و مهارتهای کارکنان
مدیران و کارکنان توانمند و با صلاحیت
بهبود مستمر خدمات
افزایش دسترسی جامعه به خدمات مطلوب
فقط باید رفت شاشید به بیمارستان طالقانی تهران ، آشغالترین بی درو پیکر ترین بیمارستان و مرکز درمانی که در تمام عمرم دیدم ، نه جواب تلفن میدن ، نه جواب آزمایشات و ام آر آی که دادی میتونی ازشون بگیری ، نه سایتشون باز میشه جوابها رو از اونجا بگیری ، حرفم میزنی پرسنل بی ادب و بیشعورشون میگن همینی که هست بیمارستان دولتیه، ناراحتی برو بیمارستان خصوصی ، یعنی توالت عمومی میزد دولت بجای این بیمارستان بیشتر کارایی داشت .
تویله از بیمارستانشون خیلی بهتره اصلا رسیدگی به بیماراشون ندارن جایی که میارن چند تا بچه رومیخوان چیز یاد بدن بیمارای مردم رو آزمایش میکنن به مفت سگ نمی ارزه ریدم سردر بیمارستانشون فقط تا تونستن دکترای تازه به دوران رسیده جمع کردن
این طور هم نیست
حداقل قضاوت صادقانه کنیم
بنده ام جراحی پیوند استخوان انجام دادم بتونم ایمپلنت بزارم
از پزشک، پرسنل، بیمارستان همه خوب بودند حتی رزیدنت ها خوب بودن.
بسم الله الرحمن الرحیم
مامانم و بردیم گفتیم کولونوسکوپی کنید بردن ای سی یو آب و غذا ندادن و یادشون رفت سرم بزنن ظرف ۵ روز کشتن